You are currently viewing لنوو Legion Go Lite را برای رقابت با ایسوس معرفی خواهد کرد

لنوو Legion Go Lite را برای رقابت با ایسوس معرفی خواهد کرد


بر اساس گزارش ها، لنوو در حال برنامه ریزی برای معرفی یک کنسول دستی جدید به نام Legion Go Lite خوب اما دوست دارم Asus ROG Ally X، جانشین مستقیم نسل قبلی خود نخواهد بود. در عوض، انتظار می رود که با برخی اصلاحات و پیشرفت ها عرضه شود و از نظر اندازه کوچکتر از مدل فعلی باشد. با توجه به نام این محصول، حتی می تواند ارزان تر از Legion Go و احتمالاً با مدل پایه ایسوس ROG Ally مجهز به پردازنده باشد. AMD Z1 مسابقه دادن

Lenovo Legion Go Lite مستقیماً با Steam Deck و کنسول آینده ایسوس رقابت خواهد کرد.

ایسوس تقریباً آماده است تا از جدیدترین کنسول بازی دستی خود در Computex 2024 رونمایی کند. ROG Ally X نامگذاری خواهد شد اگرچه این دستگاه بیشتر یک به روز رسانی است تا جایگزینی مستقیم، اما این شرکت تعدادی بهبود سخت افزاری را در محصول خود قرار خواهد داد. این پیشرفت ها عبارتند از رم بیشتر، باتری بزرگتر و سیستم خنک کننده بهتر.

اما به نظر می رسد که ایسوس تنها کسی نیست که برای رونمایی از یک کنسول دستی جدید آماده می شود. به گفته منابعی که سایت Windows Central ذکر شده Lenovo Legion Go Lite به زودی معرفی خواهد شد. درست مانند ROG Ally X، این محصول نیز یک نسخه اصلاح شده از نسخه فعلی غیر Lite خواهد بود.

هنوز جزئیات دقیقی در مورد کنسول آینده لنوو وجود ندارد، اما گفته می‌شود که از همان پردازنده AMD Ryzen Z1 که در دستگاه‌های فعلی وجود دارد، قدرت می‌گیرد. با این حال، انتظار می‌رود که Legion Go Lite نسبت به نوع غیر Lite بهبودهایی داشته باشد، اما هیچ صحبتی در مورد این بهبودها وجود ندارد.

محصول آینده لنوو سبک تر و ارزان تر از نسخه فعلی خواهد بود

با توجه به نامگذاریساده، می توانید انتظار داشته باشید که سبک تر و کوچکتر از Lenovo Legion Go باشد. لازم به ذکر است که نماینده فعلی لنوو، 200 گرم وزن آن از Asus ROG Ally بیشتر است. البته، این وزن و اندازه اضافی با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بزرگتر و پایه به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین، نام “Lite” به معنای قیمت مقرون به صرفه تر است. Legion Go فعلی 700 دلار شروع می شود که کمی بالاتر از Asus ROG Ally است. این همچنین می تواند به این معنی باشد که لنوو دستی ممکن است از پردازنده Z1 Extreme استفاده نکند.

جزئیات بیشتر در مورد Lenovo Legion Go Lite احتمالا به زودی منتشر خواهد شد و حتی ممکن است همزمان با عرضه Asus ROG Ally X باشد.

نطر شما چی هست؟ به کنسول های دستی علاقه دارید؟