You are currently viewing قیمت موتورولا Moto G85 در بازار اروپا مشخص شد

قیمت موتورولا Moto G85 در بازار اروپا مشخص شد


موتورولا در حال حاضر روی Moto G85 کار می کند. این یک گوشی جایگزین است Moto G84 شاید سال گذشته معرفی شده باشد. در حال حاضر، اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه گوشی هوشمند آینده موتورولا به بیرون درز نکرده است. اما قیمت Motorola Moto G85 در میان داده های وب سایت یک فروشنده اروپایی دیده شده است.

Motorola Moto G85 در بازار اروپا با قیمت 300 یورو عرضه می شود

ما در حال حاضر نمی دانیم موتورولا G85 چه زمانی معرفی می شود. با توجه به اینکه نسل قبلی این گوشی هوشمند در ماه آگوست معرفی شد، احتمالا زمان زیادی تا معرفی Moto G85 باقی مانده است. این گوشی آینده موتورولا در وب سایت یکی از فروشندگان اروپایی مشاهده شده است که عرضه آن در بازار اروپا را تایید می کند. البته انتظار داریم این دستگاه در بازارهای دیگر نیز عرضه شود. Motorola Moto G85 با قیمت 300 یورو با همان قیمت نسل قبل در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

قیمت موتورولا جی 85

قیمت نقل شده مرتبط با نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی موتورولا موتو جی 85. معمولا در تعداد زیادی از گوشی های میان رده در این بازه قیمتی، این میزان رم و فضای ذخیره سازی را نمی بینیم. داشتن 12 گیگابایت رم با این قیمت قطعا چیز خوبی است. متاسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات موتورولا G85 به بیرون درز نکرده است.

مشخصات Moto G84 را بررسی کنید

پسندیدن GSMArena با این حال، نمی توان انتظار زیادی از مشخصات موتورولا G85 داشت. Moto G84 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل است. تراشه اسنپدراگون 695 وظیفه تامین توان پردازشی لازم برای این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل است. برای دوربین سلفی این دستگاه از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده است.

Motorola Moto G84 با صفحه نمایش pOLED، تراشه اسنپدراگون و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد.

موتورولا موتو جی 84 دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی به صورت پیش فرض دارای اندروید 14 است.

نظر شما در مورد گوشی های هوشمند میان رده موتورولا چیست؟