You are currently viewing قیمت قاب CMF Phone 1 مشخص شد: معادل 240 دلار

قیمت قاب CMF Phone 1 مشخص شد: معادل 240 دلار


برند CMF که زیرمجموعه Nothing است این گوشی را تایید کرده است تلفن CMF 1 به زودی معرفی خواهد شد همچنین یک میکروسایت اختصاصی برای این گوشی هوشمند در وب سایت Flipkart وجود دارد. قیمت CMF Phone 1 اکنون منقضی شده است.

CMF Phone 1 را می توان با حدود 215 دلار تهیه کرد

اطلاعات قیمت تلفن CMF (1) بار دیگر منتشر شد. گفته می شود نسخه 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی قیمت دارد (درج شده روی جعبه) 19999 روپیه (تقریبا معادل 240 دلار) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در عمل این گوشی هوشمند با قیمتی اندکی کمتر عرضه خواهد شد. انتظار می رود که این دستگاه در واقع با قیمت: 18000 روپیه (215 دلار) ممکن است حتی این گوشی هوشمند (با پیشنهادات ویژه) با قیمتی در حدود 17000 روپیه (تقریباً معادل 200 دلار) به دست خریداران برسد.

تلفن CMF 1

انتظار می رود CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. در قاب پشتی این گوشی دو لنز دوربین قرار داده شده است. دوربین اصلی این دستگاه احتمالا دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است و برای دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. با توجه به اطلاعات فاش شده، انتظار داریم که این تراشه Mediatek Dimension 7300 مسئولیت تامین توان پردازشی لازم برای این گوشی را بر عهده بگیرید. رندر منتشر شده از CMF Phone (1) نشان می دهد که گوشی هوشمند دارای قاب پشتی چرمی خواهد بود.

Nottings رسما CMF Phone 1 را تایید کرده است

چندین تصویر از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. اما نمی توان از صحت هیچ یک از آنها اطمینان کامل داشت. تنها یک چیز وجود دارد که ما در حال حاضر کاملاً از آن مطمئن هستیم و آن این است که برند CMF نه تنها در حال آماده سازی برای عرضه یک گوشی هوشمند است، بلکه در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی جدید است. این محصول اخیراً گواهی TDRA را دریافت کرده است.

نظر شما در مورد CMF Phone 1 چیست؟