You are currently viewing قدرتمندترین گوشی های پرچمدار ژوئن 1403: شکست در اسنپدراگون 8 نسل 3 مدیاتک

قدرتمندترین گوشی های پرچمدار ژوئن 1403: شکست در اسنپدراگون 8 نسل 3 مدیاتک


لیست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار در بنچمارک AnTuTu برای می 2024 منتشر شده است. در دو لیست آخر، محل قرارگیری را ببینید. اسنپدراگون 8 نسل 3 در بالای جدول بودیم. با این حال، در حال حاضر گوشی هوشمند مجهز به Mediatek Dimension 9300 Plus اول می آید. دوما Mediatek Dimension 9300 قابل مشاهده است

عملکرد درخشان MediaTek Dimensity +9300 در لیست گوشی های پرچمدار AnTuTu

اخیرا شاهد رونمایی از تراشه مدیاتک Dimensity 9300 Plus بودیم. این چیپست توانسته اسنپدراگون 8 نسل 3 را در آخرین لیست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار در بنچمارک AnTuTu شکست دهد. اول، اسکان یک شاهد ویوو X100s با کمک Mediatek Dimension 9300 Plus موفق شدیم 2,105,621 امتیاز بوده است

لیست بنچمارک AnTuTu از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی

در حالی که دستگاه های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 در لیست های AnTuTu در ماه های مارس و آوریل عملکرد خوبی داشتند، ما بار دیگر شاهد شکست نماینده مدیاتک کوالکام هستیم. در رتبه دوم نیز Oppo Find X7 قابل مشاهده است تراشه مدیاتک Dimension 9300 وظیفه تامین توان پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این گوشی هوشمند موفق به ثبت یک مقدار متوسط ​​شده است 2,094,598 امتیاز در بنچمارک AnTuTu بود.

به سراغ گوشی سوم این لیست می رویم. این اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 در لیست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار در بنچمارک AnTuTu است. Nubia RedMagic 9 Pro Plus با کسب 2,080,986 امتیاز در رتبه سوم دیده می شود. جالب اینجاست که در ماه مارس و آوریل فهرست شده است Asus ROG Phone 8 Pro در بالای جدول بودیم. اما این دستگاه نتوانست آن موقعیت را کسب کند.

البته عدم حضور Asus ROG Phone 8 Pro در لیست بنچمارک AnTuTu چندان غیرعادی نیست. زیرا تنها گوشی های هوشمندی که در یک ماه حداقل 1000 تست موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته اند در این لیست دیده می شوند. این بدان معناست که ROG Phone 8 Pro در ماه می از معیارهای AnTuTu عبور نکرده است. شایان ذکر است که این دستگاه در ماه گذشته موفق به کسب امتیاز 2,120,210 شده است که بالاتر از امتیاز 9300+ Dimensity در لیست فعلی است.

بر اساس این گزارش چک کردن دفترچه یادداشتدر نهایت، به خاطر داشته باشید که نتایج بنچمارک AnTuTu تنها عاملی نیست که عملکرد واقعی یک گوشی پرچمدار را نشان می دهد. عملکرد واقعی، عمر باتری، دوربین ها و موارد دیگر باید قبل از خرید یک گوشی هوشمند پرچمدار در نظر گرفته شود.

عملکرد Snapdragon 8 Gen 3 بهتر از Mediatek Dimension 9300 در آخرین لیست AnTuTu است.

نطر شما چی هست؟ آیا مدیاتک توانسته است کوالکام را به اندازه کافی با پیشرفت های خود در چند سال گذشته به چالش بکشد؟