You are currently viewing قاسم جاسمی و حمیده زرآبادی در انتخابات ثبت نام کردند

قاسم جاسمی و حمیده زرآبادی در انتخابات ثبت نام کردند


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، قاسم جاسمی نماینده ایوار کرمانشاه در مجلس در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ساختمان وزارت کشور ثبت نام کرد.

وی نماینده مردم کرمانشاه در دهمین دوره شورای اسلامی بود.

حمید زرآبادی نماینده مردم قزوین برای دهمین دوره مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور مراحل ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را به پایان رساند.

زرآبادی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم روزی در انتخابات آزاد و رقابتی مردم یک رئیس جمهور زن را انتخاب کنند.

وی افزود: برنامه های دولت من شامل تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی انزواطلبانه و ترسناک به رویارویی دیپلماتیک با دشمنان خارجی و تبدیل آن به دیپلماسی فعال و جسورانه است که متکی به حمایت ملی برای رفع تهدیدات بین المللی و ایجاد فرصت برای ملت و کار در دستان است. نیروهای توانمند، جهان وطن و آگاه و منع دخالت سایر نهادها در آن و اولویت دادن به سیاست تنش زدایی و اعلام اینکه سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران صلح و اساس عدالت در جهان است. و امنیت، توسعه و دموکراسی در منطقه.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حاکمیت شایسته گزینی، شایسته سالاری و بسته شدن سلطه پنهان و ارتقای انتصابات و گزینش مراکز علمی و فرهنگی و دانشگاه ها و نظام اجرایی کشور و لزوم تمرکز بر توسعه اقتصادی ایجاد عزم ملی برای بازسازی تمامی مناطق ویران شده اقتصاد و کشور با هدف بهبود زندگی مردم و بازگرداندن کشور به جایگاه شایسته خود در بین اقتصادهای قدرتمند جهان با رفع موانع بین المللی توسعه اقتصادی از جمله دسترسی به دانش و فناوری جدید. ، بازار سرمایه و تجارت جهانی و موانع رشد ثروت ملی و رشد خرید مردم و استفاده از سیاست خارجی برای رفع موانع قدرت ملی با تقویت بنیه اقتصاد ملی از دیگر اهداف من است.

زرآبادی خاطرنشان کرد: از جمله مبارزه با فساد در همه اشکال آن به ویژه اصلاح ساختار حاکمیتی موجود، آزادی اطلاعات و حمایت از رسانه های آزاد و مستقل و همچنین حمایت از حضور و فعالیت آزادانه و مسئولانه احزاب، مستقل است. سازمان ها و اتحادیه های کارگری از دیگر برنامه های من است.

به گزارش تسنیم، انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری روز جمعه 17 تیرماه در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور سابق برگزار می شود و داوطلبان باید تا ساعت 18 ثبت نام کنند.

انتهای پیام/