You are currently viewing قاب پشتی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 در تصاویر واقعی دیده شد

قاب پشتی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 در تصاویر واقعی دیده شد


دیروز قسمتی از با هم را در ترنجی دیدیم طراحی جلوی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ در تصویر واقعی منتشر کرد. اکنون قاب پشتی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 در تصاویر واقعی دیده شده است که ظاهر کلی را کامل می کند.

قاب پشتی سامسونگ گلکسی زد فولد 6

پس از گزارشی که گلکسی زد فولد 6 را از جلو نشان می داد، اکنون تصویری داریم که گوشی را از پشت نشان می دهد. در هر دو تصویر، این گوشی تنها تا حدی قابل مشاهده است، اما برای تایید برخی از آنچه تاکنون در مورد پرچمدار تاشو شنیده ایم، کافی است.

جالب‌ترین و ناامیدکننده‌ترین چیزی که این تصویر تأیید می‌کند، طراحی رج‌دار جدید برای حلقه‌هایی است که لنزهای دوربین عقب را احاطه کرده‌اند. این طراحی برآمدگی دوربین در یک گوشی هوشمند پرچمدار با قیمت بیش از 1500 دلار ارزان و کاملاً نامناسب به نظر می رسد.

دستگاه نشان داده شده در اینجا عریض‌تر از گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد فعلی به نظر می‌رسد، که نشان می‌دهد سامسونگ در حال بزرگ‌تر کردن نمایشگرها است. اگرچه آنها به طور قابل توجهی بزرگتر نخواهند بود.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ ارتقای اندازه صفحه نمایش داخلی را برای مدل‌های گلکسی زد فولد 6 اولترا و گلکسی زد فولد 6 اسلیم به تعویق می‌اندازد، که گفته می‌شود امسال در کنار Z Fold 6 استاندارد عرضه می‌شوند.

در واقع، همه چیزهایی که در چند ماه گذشته شنیده و دیده‌ایم نشان می‌دهد که Galaxy Z Fold 6 به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری زیادی دریافت نخواهد کرد، فقط به‌روزرسانی‌های معمول سالانه مانند یک تراشه جدیدتر و نرم‌افزار جدیدتر.

اما پس از گذشت بیش از یک ماه از شایعات پیرامون این گوشی، واقعا چیزی تایید نشده است. ممکن است برخی شایعات و گزارش ها اشتباه باشند و هنوز هم ممکن است سامسونگ ما را با چیزی که هیچکس انتظارش را نداشت غافلگیر کند.

نطر شما چی هست؟ آیا این طراحی قاب پشتی Galaxy Z Fold 6 جذاب است؟