You are currently viewing فیسبوک AI رویداد دور 4 (گزارش رویداد)

فیسبوک AI رویداد دور 4 (گزارش رویداد)


فیس بوک این رویداد به عنوان بزرگترین رویداد اختصاصی هوش مصنوعی کشور برای چهارمین سال متوالی برگزار شد و در مراسم اختتامیه که در ۲۵ اسفند ۱۳۰۲ در تالار کلام کتابخانه ملی ایران برگزار شد، فیس بوک میزبان فعالان، کارشناسان و علاقه مندان این حوزه بود. هوش مصنوعی در کشور

فیس بوک این یک رویداد هوش مصنوعی است که هر ساله از سال 2019 با تمرکز بر فناوری های تشخیص چهره برگزار می شود. این رویداد با ایجاد فضای رقابتی مشابه مسابقه بین المللی FRVT بین شرکت کنندگان به منظور شناسایی افراد و تیم های مستعد با یک سناریوی خاص انجام می شود.

افتتاحیه چهارمین دوره این رویداد در مهر 1402 با حضور 300 نفر از اعضای اکوسیستم هوش مصنوعی و حضور 18 شرکت دانش بنیان فعال در نمایشگاه جانبی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. مراسم افتتاحیه به منظور ایجاد شبکه ای از فعالان اکوسیستم هوش مصنوعی و اعلام راه اندازی چهارمین مسابقه فیس بوک برگزار شد.

فیس بوک در فاصله مهر تا اسفند 1402 میزبان علاقه مندان و کارشناسان هوش مصنوعی بود که در دوره های توانمندسازی (پایتون مقدماتی، پایتون پیشرفته و ماشین بینایی) شرکت کرده و از مطالب دیگر (وبینارهای توانمندسازی و انتقال تجربه) بهره مند شدند و با سایر شرکت کنندگان به رقابت پرداختند. .

لازم به ذکر است دوره چهارم فیس بوک بر اساس چالش Deep Fake Detection برگزار شد و شرکت کنندگان باید الگوریتمی طراحی می کردند تا ویدیوی اصلی را از ویدیوی جعلی با کمترین خطا تشخیص دهد و آن را شناسایی کند.

پس از اتمام مراحل آموزش، مسابقه، ارسال کد و ارزیابی های نهایی، اختتامیه چهارمین دوره رویداد فیس بوک در تاریخ 25 اسفند 1302 در تالار قلم کتابخانه ملی ایران با حضور حدود 500 کارشناس برگزار شد. مدیران، فعالان و علاقه مندان به هوش مصنوعی در کشور و بهترین تیم. این دوره (کدئون) به سرپرستی وحید صالحی معرفی شد و 50 میلیون تومان جایزه دریافت کرد!

این رویداد دارای سخنرانی ها و پنل های تخصصی است هوش مصنوعی در صنعت بانکداری که جذابیت قابل توجهی برای مخاطبان در این مراسم داشت.

در مراسم اختتامیه، نمایندگان شرکت دیتا و شرکت ملی انفورماتیک به ارائه چالش های پیش روی سازمان های خود در حوزه هوش مصنوعی پرداختند تا شرکت کنندگان با جزئیات فعالیت ها و فرصت های این حوزه آشنا شوند.

در زیر گزارش کامل چهارمین دوره رویداد هوش مصنوعی فیسبوک را مشاهده می کنید که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر آن را دانلود و مطالعه کنید.

گزارش دور چهارم رویداد فیسبوک