You are currently viewing فرمانده ارتش بر سر مزار شهید سرتیپ مصطفوی حاضر شد

فرمانده ارتش بر سر مزار شهید سرتیپ مصطفوی حاضر شد


به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح امروز (جمعه) با حضور بر مزار سردار فقید سید طاهر مصطفوی ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به خادم شامخ این شهید با خانواده شهید مصطفوی صحبت کرد. .

امیر سرلشکر موسوی در گفتگو با همسر و پسر شهید سرتیپ دوم مصطفوی ضمن دلجویی از آنان به عبارتی از سوگند منسوب به حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین علی (ع) خطاب به ایشان فرمودند. به مالک اشتر نهایی می گویند: «ای مالک! من و تو سربازیم و چه خوب است که عمرمان به خاک و خون میدان نبرد ختم شود و در روز قیامت هولناک پوشیده از کفن صورتی و خون سفید در پیشگاه خدای بزرگ محشور شویم. . به خواست خدا.”

وی تصریح کرد: شهادت آرزوی نهایی مردی است که لباس نظامی به تن دارد و برای افرادی مانند شهید مصطفوی که پاهای خود را از زمین درآورده و به آسمان پرواز کردند، پرواز واقعی و واقعی همیشه آرزو بوده و خلبانان. در واقع نمونه‌ای درخشان از «کمال» هستند، زیرا وقتی از زمین پرواز می‌کنند به کسی جز خدا فکر نمی‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه امیدوارم ما به عنوان خادمان خانواده شهدا بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم، گفت: برای شما عزیزان صبر به معنای واقعی کلمه از خداوند منان خواستارم. خداوند متعال با فضل و عظمت خود به او درود و رحمت عطا فرماید.

سرلشکر امیر موسوی در ادامه بر سر مزار سرداران شهیدش از جمله امیر سرلشکر سید موسی نامجوی و سرلشکر امیر ولی الله فلاحی حضور یافت و با نثار فاتحه به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

وی همچنین بر مزار شهیدان چمران، همت، باقری، کلاهدوز و همرزمش سیدرضا حسینی حضور یافت و بر روح پاک همه این شهدای بزرگوار فاتحه نثار کرد.

انتهای پیام/