You are currently viewing عینک واقعیت افزوده اپل به این زودی ها عرضه نمی شود

عینک واقعیت افزوده اپل به این زودی ها عرضه نمی شود


اپل در اوایل سال جاری ویژن پرو با قیمت بسیار بالایی ارائه شده است و در حالی که این شرکت به دنبال فروش هدست در کشورهای دیگر است، به نظر می رسد تقاضا برای این محصول ضعیف تر از حد انتظار است. یکی از مهم ترین دلایل فروش Cam Vision Pro قیمت دستگاه است. به همین دلیل، اپل قصد دارد در آینده با معرفی نسخه ارزان تری از هدست خود، فروش محصولات واقعیت افزوده خود را بهبود بخشد. اپل در کنار نسخه نسبتا ارزان‌تر هدست ویژن پرو، روی عینک‌های واقعیت افزوده نیز کار می‌کند. اپل گلس است.

عینک واقعیت افزوده اپل دیرتر از حد انتظار عرضه خواهد شد، زیرا این محصول هنوز در مراحل اولیه توسعه است.

ویژن پرو، اولین محصول اپل در این زمینه AR این شرکت بنیانگذار خانواده جدیدی از محصولات اپل است. نسخه مقرون به صرفه تر این هدفون در ماه های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است، اما در این مدت شایعاتی در مورد عینک های هوشمند این شرکت نیز منتشر شده است. شایعه شده است که عینک یک سیب شیشه(اپل گلس) در حال حاضر در دست توسعه است، اما به نظر می رسد عرضه این عینک هوشمند مدتی طول بکشد، زیرا اپل قصد دارد آن را به محصولی سبک، مقرون به صرفه و قدرتمند تبدیل کند.

طبق گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ اپل گلس در مراحل اولیه توسعه خود است و چند سال دیگر طول می کشد تا شاهد عملکرد آن باشیم. Apple Glass درست مانند Vision Pro یک محصول واقعیت افزوده خواهد بود، اما به دلیل اندازه و شکل کوچکتر، می تواند تعدادی ویژگی جدید ارائه دهد و احتمالاً محبوبیت بیشتری در بین مصرف کنندگان خواهد داشت.

عینک هوشمند اپل پیش از این بین سال‌ها شایعه شده بود 2026 و 2027 اما مارک گورمن می گوید که هیچ کس در شرکت باور ندارد که عینک هوشمند اپل برای عرضه در تاریخ برنامه ریزی شده آماده شود. لازم به ذکر است که تاریخ ذکر شده از ابتدا بسیار خوش بینانه به نظر می رسید، زیرا اپل به تازگی Vision Pro را ارائه کرده است و تصور اینکه کوپرتینویی ها بتوانند سخت افزار این محصول را در دل عینک های هوشمند جای دهند بسیار دشوار است.

در حال حاضر تاریخ انتشار وجود ندارد اپل گلس وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که توسعه این محصول در حال حاضر آغاز شده است، امیدواریم برای آزمایش این محصول منتظر طولانی نباشیم.

نظر شما در مورد اپل گلس چیست؟