You are currently viewing عمر باتری شیائومی پوکو F6 نشان داد: کوچکتر از نسل قبلی

عمر باتری شیائومی پوکو F6 نشان داد: کوچکتر از نسل قبلی


هفته گذشته با هم در ترنجی درس خواندیم پوکو اف 6 و Poco F6 Pro با تراشه های قدرتمند اسنپدراگون معرفی شدند. این دو دستگاه دارای 2 تراشه کوالکام سری 8 هستند که ممکن است مربوط به قدرت آنها باشد. با این حال، شباهت های زیادی وجود دارد. چند روز پیش عمر باتری شیائومی پوکو اف 6 پرو مشخص شد و حالا نوبت به مدل پایه رسیده است. باید بگویم که عمر باتری شیائومی پوکو F6 نسبت به نسل قبلی خود کمتر خواهد بود.

عمر باتری Poco F6

گوشی پرچمدارش بیت F6 این گوشی به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، یک پنل نسبتا بزرگ 6.67 اینچی OLED و یک تراشه کاملا جدید Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شده است.

البته همه آنها در کنار نرم افزار نقش زیادی در عمر باتری گوشی دارند، اما باید گفت که پوکو F6 چه نسبت به رقبا و چه در مقایسه با نسل قبلی خود از رقبا عقب است.

عمر باتری Poco F6

همانطور که در تصویر بالا می بینید، کل نتیجه 10 ساعت و 36 دقیقه برای باتری Poco F6 در مقایسه با Poco F6 Pro، ممکن است چند دقیقه بهتر باشد (که اصلاً مهم نیست)، اما حدود یک ساعت و نیم از نسل قبلی خود، Poco F5 فاصله دارد.

اگرچه به دلیل تراشه بهتر نمی توان این محصول را رقیب مستقیم گلکسی A55 دانست، اما اگر فقط عملکرد باتری را بسنجیم، نماینده سامسونگ حدود 3 ساعت عملکرد بهتری دارد.

سرعت شارژ Poco F6 چقدر است؟

در قسمت سرعت شارژ باید گفت که پوکو اف 6 نیز با ارتقا یافته است شارژر شیائومی 90 وات همراه با یک شارژر رایگان در جعبه.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، برای شارژ باتری Poco F6 از 0 تا بیش از 55 درصد تنها به 15 دقیقه زمان نیاز دارید. هم شارژ کامل فقط در 37 دقیقه نیاز دارد.

طبیعتا پوکو F6 در اینجا بسیار بهتر از رقبای خود به نظر می رسد که قابل تحسین است.

نظر شما در مورد Poco F6 و عملکرد باتری آن چیست؟