You are currently viewing طراحی Samsung Galaxy M35 را به رنگ آبی ببینید

طراحی Samsung Galaxy M35 را به رنگ آبی ببینید


گوشی های اقتصادی سامسونگ در سری گلکسی M حداقل برای سال 2024 به روز می شوند و حالا نوبت به مدل سری 3 رسیده است. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت گلکسی M35 هستید، یک خبر خوب برای شما داریم. اکنون می توانید طراحی سامسونگ گلکسی M35 را به رنگ آبی مشاهده کنید.

طراحی گلکسی M35

گوشی های هوشمند گلکسی M35 سامسونگ در کنسول گوگل پلی شناسایی شده است و اولین نگاهی به طراحی و برخی از مشخصات آن ارائه می دهد. این گوشی سه دوربین در پشت و یک دوربین جلو در جلو دارد. خوشبختانه دروبینی سلفی درون شور سنایر است که ایکون به گلکسی A35 خواهد بود

البته شباهت های M35 و A35 یکسان نیست. این لیست نیز به همین صورت است تراشه اگزینوس 1380 و حافظه رم 6 گیگابایت در کنار اندروید 14 است.

سامسونگ معمولاً گوشی های گلکسی A و گلکسی M را کمی متفاوت می سازد، اما هنوز نمی دانیم که در اینجا چه چیزی تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال، گلکسی M15 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود، در حالی که A15 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

با این حال، می توان انتظار داشت که گلکسی M35 یک دوربین 50 مگاپیکسلی واقعی و یک صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ مشابه سری گلکسی A داشته باشد.

نازر شما کیست؟ طراحی Galaxy M35 را می‌پندید؟ هر کاند این تراشین امرامه همان کیز است که از سامسکون آنتیر داریم. البته روی قاب پشتی یک بافت پیکای دیه‌شود که شهری نیست که بسیری به شور فیسیکسی درد است.