You are currently viewing طراحی Poco F6 و F6 Pro قبل از رونمایی به بیرون درز کرده بود

طراحی Poco F6 و F6 Pro قبل از رونمایی به بیرون درز کرده بود


اگرچه مشخصات سری Poco F6 به صورت رسمی منتشر نشده است، اما اکنون شاهد انتشار طرح های این دو گوشی هوشمند هستیم. دیروز رسما تایید شد POCO F6 و POCO F6 Pro در 23 می (3 ژوئن) در دبی در بازار جهانی عرضه خواهند شد.

پوکو F6 نسخه تغییر برند Redmi Turbo 3 خواهد بود

با نگاهی به قاب پشتی POCO F6 متوجه حضور سه دایره خواهیم شد. این دستگاه دارای دو لنز دوربین و فلاش ال ای دی حلقه ای شکل می باشد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال است. گفته می شود دوربین دوم فوق عریض است و وضوح تصویر 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. خودی ها ادعا می کنند که این دستگاه قدرت پردازشی خود را از تراشه می گیرد اسنپدراگون 8 اس نسل 3 دوربین سلفی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی و وضوح صفحه نمایش 1220p است. انتظار می رود پوکو F6 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد و از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی کند. این گوشی احتمالا یک نسخه ریبرند شده است Redmi Turbo 3 خوب.

طراحی Poco F6

چهار بریدگی دایره ای شکل در قاب پشتی POCO F6 Pro دیده می شود. در پشت این دستگاه سه لنز دوربین و یک فلاش تعبیه شده است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. طراحی Poco F6 Pro بسیار شبیه به آن است Redmi K70 که البته ما را شگفت زده نخواهد کرد. زیرا این گوشی جدید پوکو، نسخه تغییر برند Redmi K70 برای بازارهای جهانی خواهد بود. Redmi K70 در انحصار بازار چین باقی مانده است.

طراحی Poco F6 Pro

انتظار می رود این تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 قلب تپنده POCO F6 Pro در نظر گرفته می شود. این دستگاه دارای دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح 1440p خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی می کند.

آپدیت Poco F6 Pro قبل از عرضه این گوشی منتشر شد!

نظر شما در مورد این دو گوشی هوشمند آینده پوکو چیست؟