You are currently viewing طراحی Pixel Watch 3 XL با نمایشگر بزرگتر فاش شد

طراحی Pixel Watch 3 XL با نمایشگر بزرگتر فاش شد


می‌دانیم که ساعت هوشمند جدید گوگل، یعنی پیکسل واچ ۳، در دست توسعه قرار دارد. شایعات حاکی از آن است که احتمالا امسال شاهد رونمایی ساعت هوشمندی با اندازه‌ای بزرگتر نیز خواهیم بود. در حال حاضر، طراحی Pixel Watch 3 XL به‌بیرون درز کرده است. در ابتدا انتظار می‌رفت که این مدل دارای نمایشگر بزرگتر، با نام پیکسل واچ ۳ پرو معرفی شود. هم‌اکنون اما می‌دانیم که این محصول با پسوند XL به دست کاربران خواهد رسید.

طراحی Pixel Watch 3 XL گوگل تغییر خاصی نداشته است

این نامگذاری، نشان می‌دهد که احتمالاً شاهد عرضه ساعت هوشمندی با صفحه نمایش بزرگتر نسبت به نسخه استاندارد (و احتمالاً باتری پرظرفیت‌تر) خواهیم بود. البته انتظار نمی‌رود که مشخصات Pixel Watch 3 و Watch 3 XL تفاوت دیگری داشته باشند. برخلاف پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو که تفاوت های سخت‌افزاری داشتند و ویژگی های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دادند. انتظار می‌رود که گوگل، در رویداد سخت‌افزاری آینده خود (که در اواخر سال جاری میلادی برگزار می‌شود) از ساعت های هوشمند جدید Pixel رونمایی کند. در حال حاضر اما تصاویری منتشر شده‌اند، که طراحی Pixel Watch 3 XL را نشان می‌دهند.

Pixel Watch 3 XL

Pixel Watch 3 XL

اولین ساعت هوشمند پیکسل، به دلیل طراحی زیبا توجه مردم را به خود جلب کرد. تاکنون، گوگل دلیلی برای تغییر طراحی ساعت های هوشمند خود ندیده است. طراحی پیکسل واچ ۲ نیز تفاوت خاصی با نسل قبل نداشت. اطلاعات فاش شده اولیه درباره Pixel Watch 3 نشان می‌دهد که گوگل، به این مسیر ادامه خواهد داد. تصاویر منتشر شده از پیکسل واچ ۳ ایکس ال، تأیید می‌کنند که این محصول دارای طراحی متفاوتی نیست.

رندر های فاش شده Pixel Watch 3 XL نشان‌دهنده تعهد گوگل به همان طراحی قدیمی است. این ساعت هوشمند دارای طراحی شیشه‌ای گنبدی شکل بوده که از یک قطره آب الهام گرفته شده است. یک تاج چرخان به همراه یک دکمه در سمت راست فریم این دستگاه دیده می‌شود. با وجود آنکه طراحی کلی Pixel Watch 3 XL تفاوت خاصی نداشته، اما این بدان معنا نیست که گوگل اصلاً چیزی را تغییر نداده است.

پیکسل ۳ ایکس ال دارای نمایشگر ۱.۴۵ اینچی بوده و ضخامت بیشتری دارد

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که سرانجام گوگل در سال جاری میلادی از نسخه بزرگتر پیکسل واچ رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این شایعات صحت خواهند داشت. گفته می‌شود که Pixel Watch 3 XL دارای صفحه نمایش دایره‌ای شکل ۱.۴۵ اینچی است. Pixel Watch استاندارد و دو نسل قبل آن، دارای نمایشگر ۱.۲ اینچی بودند.

Pixel Watch 3 XL

همچنین گفته می‌شود که پیکسل واچ ۳ ایکس ال، ضخیم‌تر خواهد بود. ضخامت بدنه این محصول به ۱۳.۸۹ میلی‌متر رسیده و ابعاد کلی آن ۴۵ در ۴۵ در ۱۳.۸۹ میلی‌متر است. احتمالاً دلیل این ضخامت بیشتر آن است که گوگل بتواند باتری بزرگتر و سنسور های بیشتری را درون این ساعت جدید قرار دهد. البته در حال حاضر نمی‌دانیم که باتری این محصول دقیقاً چه ظرفیتی خواهد داشت و اینکه شاهد تعبیه چه سنسور هایی درون آن خواهیم بود. طبق گزارش منبع، Pixel Watch 3 XL دارای سیستم اتصال بند جدیدی است که اندکی تغییر پیدا کرده است.

رندر های پیکسل واچ ۳ گوگل طراحی این ساعت هوشمند را نشان می‌دهند

گفته می‌شود که پیکسل واچ ۳ ایکس ال، دارای سیستم اتصال بند بزرگتر خواهد بود. البته این موضوع چندان عجیب نیست، زیرا که با وجود بند و صفحه نمایش بزرگتر، باید سیستم اتصال آن نیز تغییر کند. متأسفانه، این بدان معناست که اگر Pixel Watch 2 را به Watch 3 XL ارتقا دهید، نمیتوانید از بند های قدیمی خود استفاده کنید.

نظر شما درباره طراحی Pixel Watch 3 XL چیست؟