You are currently viewing طراحی Motorola Razr 50 Ultra در ویدئویی دیده شد

طراحی Motorola Razr 50 Ultra در ویدئویی دیده شد


طراحی تجاری جدید موتورولا ریزر 50 اولترا نشان می دهد. این ویدیو توسط یک افشاگر به نام آرسن لوپین ارسال شده است که طراحی، برخی از ویژگی ها و رنگ بندی Razr 50 Ultra (Razr+ 2024) را نشان می دهد.

طراحی Motorola Razr 50 Ultra همچنان مانند نسل قبل است

Motorola Razr 50 Ultra با نام Razer Plus 2024 در ایالات متحده عرضه می شود. ویدیوی 30 ثانیه ای از این گوشی تاشو منتشر شده است که طراحی آن را از زوایای مختلف نشان می دهد. این گوشی هوشمند آینده موتورولا بسیار شبیه به مدل های قبلی است، اگرچه اکنون به صفحه نمایش سقف بزرگتری مجهز شده و حاشیه های آن نیز کاهش یافته است. ویدیوی منتشر شده Razr 50 Ultra را در رنگ های قرمز، بنفش و سبز نشان می دهد. زمانی که گوشی در ایالات متحده عرضه می شود ممکن است رنگ ها کمی متفاوت باشند.

طراحی موتورولا Razr 50 Ultra

پسندیدن گیزموچینا یادداشت ها، ویدئو به طور خلاصه به “moto ai” اشاره می کند. پیاده سازی ویژگی های هوش مصنوعی به یک روند رایج در صنعت گوشی های هوشمند تبدیل شده است. این گوشی هوشمند تاشو موتورولا دارای دوربین تله فوتو و ضد آب خواهد بود.

در این ویدیو همچنین به طور خلاصه به رابط کاربری موتورولا ریزر 50 اولترا اشاره شده است. موتورولا Razr 50 Ultra یا Razr+ 2024 (نام بسته به بازار هدف متفاوت خواهد بود) قرار است در تاریخ 25 ژوئن (5 ژوئیه) برای چین و سایر بازارها معرفی شود.

Motorola Razr 50 Ultra Price منقضی شده است

نظر شما در مورد گوشی هوشمند تاشو آینده موتورولا چیست؟ آیا این دستگاه می تواند رقبای قدرتمندی مانند Galaxy Z Flip 6 را به چالش بکشد؟