You are currently viewing طراحی و مشخصات HMD Fusion فاش شد

طراحی و مشخصات HMD Fusion فاش شد


بر اساس گزارش های منتشر شده، HMD Global در حال توسعه گوشی جدیدی به نام Fusion است. مشخصات این گوشی هوشمند میان رده به بیرون درز کرده است. طراحی این دستگاه متفاوت است HMD Skyline که مشابه نوکیا لومیا بود، نشانه هایی از HMD Pulse Pro ایناهاش.

گوشی HMD Fusion با اسنپدراگون 778G و دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است

انتظار می رود HMD Fusion دارای صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح 1080p و نرخ تجدید 120 هرتز باشد. تراشه اسنپدراگون 778G وظیفه تامین توان پردازشی لازم برای این گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه احتمالا با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید.

HMD Fusion

دو لنز دوربین در قاب پشتی HMD Fusion دیده می شود. دوربین اصلی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین دوم مجهز به سنسور 2 مگاپیکسلی است. انتظار داریم دوربین سلفی این دستگاه دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی باشد.

این گوشی هوشمند HMD آینده از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی دارای وای فای 6E و جک 3.5 میلی متری صدا خواهد بود. چیزی که واقعا HMD Fusion را متمایز می کند، گنجاندن پین pogo برای لوازم جانبی هوشمند است. این پین های مغناطیسی عملکردی مشابه MagSafe اپل دارند و می توانند ویژگی های جدیدی را به دستگاه اضافه کنند (مانند دوربین سوم، کنترلر بازی یا شارژ بی سیم).

HMD Fusion دارای پین Pogo است

اطلاعات فاش شد آنها نشان می دهند که HMD Fusion دارای ابعاد 164 x 76 x 8.6 میلی متر است و از آلومینیوم و پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. وزن این دستگاه 200 گرم خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این گوشی هوشمند HMD در دست نیست.

گوشی HMD Skyline با نسل دوم اسنپدراگون 7s در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

همچنین می دانیم که HMD در حال کار بر روی تبلت جدیدی به نام HMD Slate Tab 5G است. این دستگاه از نسل دوم تراشه اسنپدراگون 7s استفاده می کند. انتظار می رود این تبلت به صفحه نمایش 10.6 اینچی IPS LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز مجهز شود. این محصول دارای باتری بزرگ 9250 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند.

نظر شما در مورد HMD Fusion بر اساس مشخصات فاش شده چیست؟