You are currently viewing طحان نظیف: شاهد شکل گیری رقابت جدی در انتخابات هستیم

طحان نظیف: شاهد شکل گیری رقابت جدی در انتخابات هستیم


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان پس از شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز مهمی برای ملت عزیز ایران است همیشه یک روز مهم و تعیین کننده برای کشور ما است.

وی افزود: برگزاری انتخابات در فاصله کمتر از 40 روز از شهادت آیت الله رئیسی نشان از پایداری، صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و رای، خواست و اراده مردم همواره مهم بوده است.

طحان نظیف خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم به خوبی اندیشیده شده و انتخابات از ساعت 8 صبح امروز در اقصی نقاط کشور و بیش از 95 کشور آغاز شده است و در این زمینه با مشکل خاصی مواجه نیستیم و روندها به خوبی پیش می رود. .

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد شکل گیری رقابت جدی در عرصه انتخابات بوده ایم، ابراز امیدواری کرد انشاالله با مشارکت مردم شاهد انتخابات پرشور و مایه سربلندی و عزت باشیم. از ملت بزرگ ایران

وی از مردم دعوت کرد تا در ساعات اولیه رای گیری به مراکز رای دهی بیایند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

طحان نظیف ادامه داد: همه دستگاه ها متصل هستند و احراز هویت به صورت آنلاین انجام می شود و با هماهنگی های انجام شده با عوامل، با مشکل و نگرانی مواجه نیستیم. همچنین همکاران ما در CEC و CEC حضور دارند و من بلافاصله سیگنال های دریافتی را رصد می کنم و مردم نیز می توانند از طریق سامانه های نظارت بر مردم سوالات خود را به ما ارسال کنند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: همچنین نمایندگان محترم کاندیداها در ستاد مرکزی تبلیغات حضور دارند و من در جلسه به آنها گفتم اگر نکته یا دغدغه ای دارند با ما در میان بگذارند با توجه به اینکه این افراد هستند. مستقر در ستاد، بدون توجه به نکاتی که دارند، می توانند از طریق همکاران ما مسائل را از نزدیک رصد کنند.

طحان نظیف گفت: به لطف خدا با مشکلی مواجه نیستیم و انشاالله 4 سال است که شاهد حضور مردم در صندوق های رای برای تعیین سرنوشت هستیم.

انتهای پیام/