You are currently viewing صفحه نمایش تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا بدون چین و چروک خواهد بود

صفحه نمایش تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا بدون چین و چروک خواهد بود


برند کره ای سامسونگ به عنوان یکی از نام های پیشرو در بازار محصولات نمایشگر تاشو، از نظر فروش نسبت به رقبای خود برتری دارد، اما از نظر فناوری های جدید چندان پیشگام نیست. همانطور که مشخص است، Galaxy Z Flip 6 این روند را تغییر خواهد داد. گزارش جدید حاکی از آن است که نمایشگر تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا بدون چین و چروک خواهد بود.

قابلیت حذف چین و چروک از روی صفحه نمایش تاشو گلکسی زد فلیپ 6

نسل به نسل، گوشی های تاشو سامسونگ بهتر می شوند، اما اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگوییم که این پیشرفت با سرعت حلزونی در حال حرکت است!

در حالی که برندهای چینی ویژگی های پیشرفته و بهبودهای سخت افزاری را با هر نسل جدید از تلفن های تاشو خود ارائه می دهند، سامسونگ محتاط است. یکی از مورد انتظارترین پیشرفت هایی که کاربران از سامسونگ خواسته اند، کاهش چروک های صفحه نمایش است.

خبر خوب این است که ممکن است سامسونگ بالاخره آماده دستیابی به این موفقیت باشد گلکسی زد فلیپ 6 ارائه می کنیم

بر اساس گزارش نشریه کره ای TheElec، سامسونگ تصمیم گرفته است از یک شیشه فوق نازک ضخیم تر (UTG). روی صفحه نمایش تاشو Galaxy Z Flip 6 استفاده کنید. تصور کنید ضخامت UTG استفاده شده در Galaxy Z Flip 5 30 میکرومتر است، در حالی که UTG استفاده شده در Galaxy Z Flip 6 30 میکرومتر است. 50 میکرومتر خواهد شد.

اعتقاد بر این است که این افزایش ضخامت باعث می شود چین و چروک های صفحه نمایش کمتر دیده شوند و دوام صفحه نمایش را بهبود بخشد.

علاوه بر کاهش چین و چروک صفحه، دوام بهبود یافته تغییر مثبت دیگری از این انتخاب حاصل شد. از آنجایی که گوشی های تاشو جدید هستند و قطعات متحرک زیادی دارند، دوام بالاتر همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

اگر این اطلاعات دقیق باشد، سامسونگ در نهایت می‌تواند با برندهای چینی رقابت کند و گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بسیار روشن‌تر عرضه کند که چروک‌های کمتری دارند. این گوشی از تراشه انتظار می رود اسنپدراگون 8 نسل 3بهبود دوربین اصلی و استفاده از باتری بزرگتر.

این موضوع نیز در این گزارش آمده است گلکسی زد فلیپ 6 از همان لولای اشکی گلکسی زد فلیپ 5 استفاده می کند. با این حال، سال آینده سامسونگ ممکن است از ساختار و لولای جدیدی استفاده کند. این پیشرفت‌ها می‌توانند ظاهر چین‌ها را بیشتر کاهش دهند و حاشیه اطراف نمایشگر را نازک‌تر کنند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر Galaxy Z Flip 6 هستید؟ آیا تا به حال به خرید گوشی تاشو فکر کرده اید؟