You are currently viewing شیائومی Redmi Buds 5A AirPods اعلام کرد: فقط 18 دلار

شیائومی Redmi Buds 5A AirPods اعلام کرد: فقط 18 دلار


در رویداد Xiaomi Smarter Living 2024 که امروز برگزار شد، شاهد رونمایی از چندین محصول جدید بودیم. این شرکت همچنین Redmi Buds 5A را معرفی کرد. این دستگاه در مقایسه با نسخه استاندارد، ویژگی های ضعیف تری دارد. اما از طرفی با قیمت بسیار مناسبی به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

Redmi Buds 5A دارای ANC است و عمر باتری آن 30 ساعت است

طراحی Redmi Buds 5A مشابه مدل استاندارد است. این گوش گیرها دارای سری سیلیکونی هستند که داخل گوش قرار می گیرند. سری این هندزفری بی سیم دارای گواهی IPX4 و خود جعبه دارای گواهی IP54 می باشد. این دستگاه مجهز به درایورهای دینامیک 12 میلی متری است. این محصول قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا 25 دسی بل را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. البته این هدفون حالت شفافیتی نیز دارد که کاربر را از محیط اطراف خود آگاه می کند. زمان تاخیر این محصول تنها 60 میلی ثانیه است.

Redmi Buds 5A

بر اساس این گزارش گیزموچیناهدفون شیائومی Redmi Buds 5A از بلوتوث 5.4 پشتیبانی می کند. این محصول دارای Google Fast Pair است که تضمین می کند Redmi Buds 5A می تواند به سرعت به یک دستگاه سازگار خارج از جعبه متصل شود. یک باتری 440 میلی آمپر ساعتی در جعبه این هندزفری بی سیم تعبیه شده است که می تواند 30 ساعت آن را شارژ کند. گفته می شود هر یک از سری های این دستگاه با باتری 34 میلی آمپر ساعتی خود 5 ساعت زمان شارژ را در اختیار کاربران قرار می دهد.

قیمت Redmi Buds 5A و تاریخ عرضه

Redmi Buds 5A AirPods تنها با قیمت 1499 روپیه (حدود 18 دلار) در دسترس خواهد بود. این محصول در رنگ های سفید و مشکی موجود می باشد. من این هدفون جدید شیائومی رو میفروشم 29 آوریل (10 مه) آغاز خواهد شد

شیائومی Redmi Buds 5 رسما معرفی شد: قیمت معادل 27 دلار

نظر شما در مورد این گجت پوشیدنی جدید شیائومی چیست؟ در صورت ورود به بازار کشورمان آیا علاقه مند به خرید این محصول هستید؟