You are currently viewing شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip احتمالا در اوایل تابستان رونمایی خواهند شد

شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip احتمالا در اوایل تابستان رونمایی خواهند شد


شیائومی معمولا در ماه آگوست از گوشی های تاشو خود رونمایی می کند. با این حال، اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد شیائومی میکس فولد 4 و فلیپ را مخلوط کنید ممکن است در اواسط سال جاری معرفی شوند.

شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip زودتر از زمان مورد انتظار معرفی خواهند شد

پسندیدن در گزارشی برای شما نوشتیم، بعید به نظر می رسد که وان پلاس بخواهد امسال گوشی تاشو جدیدی معرفی کند. OnePlus Open 2 احتمالا تا سال آینده به تعویق خواهد افتاد. با این حال، شایعه شده است که شیائومی در آینده نزدیک دو گوشی هوشمند تاشو جدید را معرفی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی های تاشو آینده غول فناوری چینی زودتر از زمان مورد انتظار رونمایی خواهند شد.

Xiaomi MIX Fold 3

Leaker Kartikey Singh ادعا می کند که شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی Mix Fold 4 و Mix Flip است. این دو دستگاه زودتر از زمان مورد انتظار معرفی خواهند شد. گوشی های Mixfold 3 و Mixfold 2 در ماه آگوست رونمایی شدند. اما همانطور که گفته شد منبع بر اساس این گزارش، شیائومی میکس فولد 4 را می‌توان در آن گنجاند اوایل جولای یا حتی اواخر ژوئن (اوایل تابستان) بنابراین ما انتظار داریم که قبل از گوشی های تاشو جدید سامسونگ، گوشی های هوشمند تاشو شیائومی را ببینیم.

Mixfold 4 ستاره رویداد آینده شیائومی خواهد بود. شایعه شده است که این دستگاه به عنوان باریک ترین گوشی هوشمند تاشو جهان معرفی می شود. بعید به نظر می رسد که این دستگاه به بازار جهانی راه یابد. چرا که نسل های قبلی این گوشی در انحصار بازار چین بودند و احتمالا شیائومی به این راه ادامه خواهد داد. البته گفته می شود شیائومی میکس فلیپ در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی یک رقیب است گلکسی زد فلیپ 6 در نظر گرفته شده است.

برخی از مشخصات شیائومی میکس فلیپ از جمله جزئیات دوربین و نمایشگر این گوشی تاشو فاش شده است.

نظر شما در مورد این دو گوشی هوشمند تاشو شیائومی چیست؟