You are currently viewing شیائومی 15 اولترا احتمالا با بزرگترین سنسور دوربین در یک گوشی هوشمند عرضه خواهد شد

شیائومی 15 اولترا احتمالا با بزرگترین سنسور دوربین در یک گوشی هوشمند عرضه خواهد شد


گوشی پرچمدار شیائومی شیائومی 14 اولترا این گوشی که اوایل امسال عرضه شد، مطمئنا یکی از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند امسال را دارد. اکنون به نظر می رسد که ما اولین شایعات پیرامون Xiaomi 15 Ultra را داریم. گفته می شود که Xiaomi 15 Ultra از بزرگترین حسگر موجود در گوشی های هوشمند برای لنز دوربین اصلی استفاده می کند. در نتیجه باید انتظار یک سنسور تصویر بزرگتر از 1 اینچ را داشته باشیم.

بزرگترین سنسور دوربین در شیائومی 15 اولترا

طبق اطلاعات فاش شده جدید، شیائومی قصد دارد دوربین اصلی گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود را بهبود بخشد. ظاهرا شیائومی 15 اولترا به سنسور 1 اینچی حتی بزرگتر از 14 اولترا فعلی مجهز خواهد شد.

یک خبرچین برجسته ایستگاه چت دیجیتال اخیراً ادعا شده است که تلفن پریمیوم آینده شیائومی دارای همان چهار لنز دوربین پشتی، از جمله دو لنز تله فوتو است. این نشان می دهد که ما در مورد Xiaomi 15 Ultra صحبت می کنیم، زیرا مدل فعلی 14 Ultra تنها دستگاهی از این برند است که از دو لنز تله فوتو استفاده می کند. در همین حال، Xiaomi 14 Standard و 14 Pro سیستم های دوربین سه گانه را ارائه می دهند.

افشاکننده ادعا می‌کند که می‌توانیم انتظار بهبود عملکرد در محدوده زوم 10 تا 30 برابری را داشته باشیم که نشان‌دهنده کیفیت تصویر و سایر پیشرفت‌ها در این محدوده است. با این حال، او همچنین در اظهارنظر بعدی اشاره کرد که این دستگاه شیائومی همچنان دارای دوربین پریسکوپ 5x است. بنابراین کسانی که انتظار یک لنز پریسکوپ اختصاصی 10x را دارند ممکن است ناامید شوند.

بزرگترین سنسور دوربین در شیائومی 15 اولترا

ما علاقه مندیم ببینیم که شیائومی چگونه دوربین های Xiaomi 14 Ultra را بهبود می بخشد، به خصوص که معتقدیم این گوشی یکی از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند را در حال حاضر دارد. اگر بهترین دوربین گوشی نیست.

نظر شما در مورد استفاده از بزرگترین سنسور دوربین در Xiaomi 15 Ultra چیست؟