You are currently viewing شیائومی میکس فلیپ با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه می شود

شیائومی میکس فلیپ با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه می شود


گفته می شود گوشی تاشو شیائومی Mix Flip در راه است. اگرچه هنوز جزئیات زیادی در مورد این دستگاه منتشر نشده است، اما قبلاً آن را در وب سایت گواهی 3C مشاهده کرده ایم. دریافت تاییدیه 3C به معنای زمان طولانی برای افشا است شیائومی میکس فلیپ نماند

شیائومی میکس فلیپ گواهینامه 3C را دریافت کرد

داده های 3C مستقیماً نام Xiaomi MIX Flip را تأیید نمی کند. اما گفته می شود شماره مدل 2405CPX3DC متعلق به این گوشی هوشمند تاشو است. به لطف این گواهی جدید، می دانیم که شیائومی میکس فلیپ از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی خواهد کرد

Xiaomi Mix Flip در میان داده های گواهی 3C

به جز قدرت شارژر، لیست 3C هیچ یک از ویژگی های دیگر MIX Flip را نشان نمی دهد. اما ظاهر این گوشی هوشمند در میان داده های گواهی 3C نشان می دهد که شیائومی فعالانه روی توسعه این گوشی تاشو کار می کند. انتظار می رود شیائومی میکس فلیپ در آینده نزدیک به بازار عرضه شود. به گفته افشاگر معروف، Digital Chat Station، شیائومی Mix Flip در کنار Mix Fold 4 و سه ماهه سوم 2024 (تا اوایل ژوئیه) معرفی خواهد شد.

انتظار می رود این گوشی هوشمند تاشو شیائومی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. دوربین تله فوتو این دستگاه نیز احتمالا به سنسور Omnivision OV60A مجهز شده و زوم اپتیکال 2 برابری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

گفته می شود شیائومی Mix Flip از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و در برابر آب مقاوم است. مورد دوم یک ویژگی بسیار خوب است زیرا هیچ یک از تلفن های هوشمند تاشو شیائومی ضد آب نیستند. یک تراشه انتظار می رود اسنپدراگون 8 نسل 3 قلب تپنده Mix Flip در نظر گرفته شده است.

گوشی های شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip نسبت به رقبای سامسونگ باریک تر و دوربین بیشتری دارند.

گزارش دیگری نیز منتشر شد که حاکی از آن بود که Xiaomi Mix Flip در کشورهای مختلف از جمله ترکیه عرضه خواهد شد. البته گفته می شود این دستگاه در بازار هند عرضه نخواهد شد. اگر اطلاعات بیشتری در مورد Xiaomi MIX Flip منتشر شود، آن را در Tranji با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.