You are currently viewing شهید رئیسی زمینه های شخصیت ملی را برای ایران بزرگ کرد

شهید رئیسی زمینه های شخصیت ملی را برای ایران بزرگ کرد


به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سرتیپ سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد. حسنی در شهرری با بیان اینکه خداوند ایثارگرترین مردمش را رحمت کند، اظهار داشت: شهدای خدمت در خدمت به ملت عزیز لحظه ای از دست نداده اند، من با آنها و راهشان آشنا هستم و میزان تأثیرگذاری آنها را می دانم. . می توانم بگویم که خداوند بخشنده ترین و فداکارترین افراد را برگزید و آنها را به خود نزدیک کرد.

و افزود: رئیس جمهور ما بهشتی و نمونه رئیس جمهور کاملی بود که کم می خوابید و احتمالاً در خواب هم نگران مردم بود. راه اندازی کارخانه های تعطیل و بازدید از روستاهای محروم و ارتقای جایگاه بین المللی نظام در جهان و رشد و جایگاه ایران و با تشکر از رهبری رهبر معظم انقلاب و رهبری رئیس جمهور ایران اسلامی. ، امروز صلاحیت نمونه دارد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه این روزها معابر، خیابان ها و شهرهای ما مملو از عشق است و عطر دل انگیز شهادت و روحیه جهادی در جامعه زنده شده است، گفت: رودخانه های جاری و بی پایان از عشق، مومن، وفادار. و ایثارگران جاری می شود و دریایی از امواج عواطف و احساسات عمیق در ایران ما طلوع می کند. مهم این است که شخصیت های بزرگی که در راه خدمت به ملت عزیز ایران به شهادت می رسند، همگی دارای والا، معنوی، الهام بخش، پرتلاش، مجاهد، خستگی ناپذیر، مردم مدار، مردم دوست، پاک، بی ادعا هستند. مردم متواضع، متدین، زائران و مردمی بودند که لحظه ای برای ملت ایران از دست ندادند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رئیس جمهور فقید بیش از روزهای گذشته پیگیر کار بوده و مرحوم موسوی آنطور که باید به خانواده خود نرسیده و خود را وقف کشور کرده است، افزود: خانواده شهید موسوی یکی از خانواده های متدین و متدین است که این فرزند غیور انقلاب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران هر روز بیشتر متکی به نظام و رهبری است و دوست و دشمن را بهتر می شناسد، ادامه داد: شجاعت، تصمیم، اعتماد و استقامت رهبر معظم انقلاب نمونه ای از ماجراهای بزرگ اسلام است. جمهوری ایران به عهد خود وفادار است قلب دشمن کودک کش مورد حمله قرار گرفته و رئیس جمهور نیز با شجاعت سیاسی مواضع جمهوری اسلامی را ترسیم کرد.

سرلشکر سلامی با تقدیر از نقش شهید امیرعبداللهیان در انتقال پیام های سیاسی عملیات وعده صادق به جهانیان خاطرنشان کرد: شهید امیرعبداللهیان در عملیات عظیم عهد صادق(ع) و با حضور فعال خود مشروعیت سیاسی نظام را در معرض دید جهانیان قرار داد. در عرصه سیاسی، پیام های جمهوری اسلامی ایران در قبال رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی را مدیریت کرده و قاطعانه واکنش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور در سه سال گذشته مسیر توسعه و آبادانی را طی کرده و همه چیز سر جای خود است، آن را مرهون زحمات رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی دانست و ابراز داشت: مرجعیت، مصلحت و سربلندی. کشور به دلیل وجود عظمت انقلاب اسلامی است که انشاءالله پرچم را به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) خواهد رساند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش آیت الله رئیسی در سنگر ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: ایشان در این مدت کوتاه سه ساله عرصه های وسیعی از شخصیت ملی برای ایران ساختند و تلاش کردند. کشور را از تحریم ها نجات داد و در این امر موفق شد و توانست استعدادهای داخلی کشور را شکوفا کند.
وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی وزیر امور خارجه تاکید کرد: شهید بزرگوار امیرعبداللهیان دیپلماتی مصمم و قوی بود و از هیچکس جز خدا نمی ترسید.

سرلشکر سلامی گفت: امیرعبداللهیان نظام و انقلاب ما را در مجامع جهانی ارتقا داد و مصمم، قوی، مؤمن، پرتلاش و جدی بود.

وی امام جمعه تبریز را فردی ساده زبانی با مردم دانست و گفت: شهید ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی نیز فردی پرتلاش، خستگی ناپذیر، نمونه یک عنصر اجرایی مقتدر و مؤمن بود. .

سرلشکر سلامی همچنین با اشاره به اینکه بیش از 15 سال است که شهید موسوی را می شناسم افزود: شهید سید مهدی موسوی اسوه فردی متعصب، غیور، شجاع، وفادار، ایثارگر، مهربان، مردم مدار و فردی خستگی ناپذیر بود که نجات آن سخت است. زندگی رئیس جمهور هر بار که او را می دیدم صدایش را از دست می داد.

وی خاطرنشان کرد: سردار موسوی در بسیاری از ماموریت ها مجروح شد و ننشست و در تمام سفرها با عشقی وصف ناپذیر در کنار رئیس جمهور کار کرد و واقعاً به امنیت خود ایمان داشت تا رئیس جمهور در امنیت و آرامش کامل به خدمت به ملت ایران ادامه دهد. .

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: حضور 63 هیئت خارجی برای وداع با پیکر شهید رئیسی نشان از شخصیت تأثیرگذار وی دارد. با تلاش شهید رئیسی، ایران امروز چهره ای بزرگ بین المللی دارد

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه با شهادت این عزیزان چیزی تغییر نکرده است، گفت: اقتدار ایران به برکت رهبری امام خامنه ای ادامه خواهد داشت و ما از هیچ قدرتی نمی ترسیم و بدانید که دشمن از تمام استعداد شما استفاده کرده است. حمله به ایران؛ اما در همه زمینه ها شکست خوردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خلبانان فوت شده در این سانحه نجیب و بسیار با تجربه بودند. ما خانواده آنها را بسیار مصمم دیدیم و یاد آنها را گرامی می داریم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ملت ایران چند روزی است که شهید گریان هستند و در این چند روز حماسه آفریدند و من هم به نوبه خود کف پای همه مردم را می بوسم. خون همه کارمندان شما مردم هستید و ما دوست داریم خودمان را فدای شما کنیم. از تمام مردم ایران که این روزها افتخار جهانی آفریدند صمیمانه تشکر می کنم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/