You are currently viewing شناسایی 28 نیاز فناورانه سایت های صنعتی در سال گذشته

شناسایی 28 نیاز فناورانه سایت های صنعتی در سال گذشته


به گزارش بازار، سعید صادقی گفت: سال گذشته 40 واحد با پتانسیل دانش بنیان شناسایی و 10 واحد صنعتی مستقر در شهرهای دانش بنیان و نواحی صنعتی راه اندازی شد.
وی افزود: انجام مطالعات امکان سنجی 2 طرح توسعه خوشه ای و شروع توسعه 1 خوشه جدید از جمله خوشه لوازم خانگی و حمایت از 40 طرح اقدام خوشه صنعتی از دیگر اقدامات انجام شده در دوره یکساله است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران با بیان اینکه در سال گذشته حدود 80 مشاور تخصصی در مراکز خدمات فناوری و بازرگانی مستقر شده اند، گفت: این مشاوران در مناطق صنعتی شمس آباد، نصیر آباد، عباس آباد و پایتخت مستقر هستند. ارائه مشاوره به واحدهای صنعتی
صادقی بیان کرد: حمایت از قراردادهای FI بین واحدهای صنعتی و مشاوران شامل 38 طرح مشکل یابی و 30 طرح بهسازی و حمایت از 10 پایان نامه دانشجویی از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.
وی گفت: بیش از 11 هزار نفر در واحدهای صنعتی با برگزاری 1800 دوره آموزشی در حوزه بازار داخلی، توسعه بازارهای خارجی، مدیریت، کیفیت و استاندارد، حسابداری و مالی، برق و الکترونیک، دوره های تخصصی، پلاستیک و پلیمرها مشغول به کار هستند. پزشکی، تجهیزات، مبلمان، ریخته گری و … آموزش می بینند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران در سال گذشته 3 رویداد استارت آپی در زمینه پیش تصفیه فاضلاب، صنایع غذایی، برق و الکترونیک برگزار شد و در این رویدادها از برترین ها حمایت های مادی و معنوی صورت گرفت.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)