You are currently viewing شمارنده + راه حل وردپرس را نشان نمی دهد

شمارنده + راه حل وردپرس را نشان نمی دهد


پیشخوان وردپرس را نشان نمی دهد این اتفاق می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد که در این مقاله سعی می کنیم رایج ترین دلایل را بررسی کنیم و راه حل هایی برای رفع این مشکلات ارائه دهیم. مشکلاتی که پیش می‌آیند ممکن است در ابتدا شما را نگران کنند، اما بدانید که هر مشکلی می‌تواند راه‌حل ساده‌ای داشته باشد که باید با منطق فکر کرد. پیشخوان وردپرس را نشان نمی دهد هیچ استثنایی از این قاعده وجود ندارد و خواندن این مقاله آسان است آموزش وردپرس می توانید دلایل این موضوع را درک کنید.

دلیل نمایش نشدن پیشخوان وردپرس

برخی از دلایل رایج برای نمایش ندادن داشبورد وردپرس عبارتند از:

  • فایل load-styles.php بارگیری نشد
  • خطا در فایل wp-config.php
  • مشکل در نسخه php
  • مشکل در فایل function.php قالب
  • تداخل پلاگین
  • مشکل در کدهای قالب

البته این مشکل ممکن است به دلایل مختلف دیگری نیز رخ دهد. اما در این مقاله به رایج ترین دلایل می پردازیم و در آینده سعی می کنیم دلایل دیگری را نیز اضافه کنیم.

فایل load-styles.php بارگیری نشد

گاهی اوقات شمارنده قابل مشاهده است اما به درستی استایل بندی نشده است. بارگذاری نشدن فایل load-styles.php باعث این مشکل می شود. برای رفع این مشکل به هاست خود رفته و پس از کلیک بر روی File Manager می توانید این فایل را در مسیر زیر مشاهده کنید:

public_html/wp-admin/load-styles.php

در این فایل کد error_reporting(); به اطراف نگاه کنید وقتی آن را پیدا کردید، آن را با کد زیر جایگزین کنید:

گزارش_خطا (E_ALL | E_STRICT)؛

خطا در فایل wp-config.php

اگر با تغییر فایل load-styles.php مشکل استایل حل نشد، در مرحله بعد به فایل wp-config.php بروید (این فایل در ریشه هاست شما یعنی public_html قرار دارد) و کد زیر را به فایل اضافه کنید. انتهای این فایل انجام دهید:

define(‘CONCATENATE_SCRIPTS’, false);

مشکل در نسخه php

بیشتر اوقات وقتی نسخه php سایت شما مشکل دارد ممکن است در پیشخوان منو ظاهر شود اما با کلیک روی آن و فقط یک صفحه سفید هیچ اتفاقی نمی افتد. این خطا مشابه تصویر زیر است.

برای تغییر نسخه php به هاست خود بروید و مراحل زیر را انجام دهید:

1- گزینه PHP version را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید

2- صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که می توانید به راحتی نسخه php خود را تغییر دهید.

3- سعی کنید آخرین نسخه را انتخاب کنید و نتیجه را در سایت خود ببینید.

حتما این پست را ببینید: بهترین افزونه امنیتی وردپرس

مشکل در فایل function.php

مشکل در فایل function.php معمولا به دلیل ایجاد فاصله بین کاراکترها رخ می دهد و اغلب باعث می شود که شمارنده وردپرس شما کاملا سفید نمایش داده شود.

برای مشاهده این فایل به هاست خود بروید و روی File Manager کلیک کنید.

در طول مسیر می توانید قالبی را ببینید که در حال حاضر در سایت شما فعال است. فایل function.php را در قالب خود پیدا کنید.

اگر با ساختار کدها آشنایی دارید، می توانید در کدها جستجو کرده و مشکل را پیدا کنید. اما اگر با ساختار کد آشنا نیستید، باید آن را با یک فایل قوی جایگزین کنید. برای این کار باید قالب وب سایت خود را از جایی که آن را خریداری کرده اید (مثلاً یک سایت ژاکت یا راست چین) دوباره دانلود کنید و فایل function.php آن را با این فایل جایگزین کنید.

برای جایگزینی کافیست روی گزینه Upload در بالای صفحه کلیک کنید و فایل قبلی را با فایل جدید جایگزین کنید.

تداخل با افزونه ها

گاهی اوقات تداخل بین افزونه ها باعث ایجاد این مشکل می شود که در این صورت باید افزونه های سایت را یکی یکی (یا به صورت جمعی) غیرفعال کنیم و بررسی کنیم که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که وقتی به پیشخوان دسترسی نداریم چگونه افزونه ها را غیرفعال کنیم؟ این کار به راحتی از طریق هاست قابل انجام است، کافی است به مسیر افزونه ها در هاست بروید و نام افزونه های خود را تغییر دهید. در زیر می توانید مراحل کار را مشاهده کنید:

1- وارد هاست خود شوید و روی File Manager کلیک کنید.

2- در مسیر زیر می توانید تمامی افزونه های فعال سایت خود را مشاهده کنید:

public_html/wp-content/plugins/

3- بر روی افزونه ای که می خواهید غیرفعال کنید کلیک راست کرده و Rename را کلیک کنید.

4- نام افزونه را تغییر دهید (برای این کار می توانید عدد 2 را در انتهای نام افزونه اضافه کنید تا زمانی که می خواهید دوباره نام آن را تغییر دهید با مشکل مواجه نشوید) و روی Rename File کلیک کنید.

خلاصه نمایش ندادن پیشخوان وردپرس

در این مقاله سعی شده است دلایل نمایش ندادن داشبورد وردپرس را بررسی کرده و برای هر کدام راه حل ارائه دهیم. در قسمت نظرات ارسال کنید.