You are currently viewing شغل رسمی معامله گر در کارگزار STP Trading با حقوق 12000 دلار در ماه

شغل رسمی معامله گر در کارگزار STP Trading با حقوق 12000 دلار در ماه


بروکر STP Trading یکی از کارگزاران فعال و قابل اعتماد در بازار فارکس است که دفتر مرکزی آن در سنت لوسیا و شعب مختلف در کشورهای دیگر از جمله افغانستان، عراق، آذربایجان، ترکیه و دبی قرار دارد. این بروکر دارای مقررات معتبر است و از چهار نوع حساب NDD برای معاملات پیشرفته خود استفاده می کند. در Broker STP Trading می‌توانید به پنج زبان زنده دنیا، 24 ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته، در واتس‌اپ و تلگرام و همچنین چت آنلاین با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

این بروکر پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 را ارائه می دهد که یک پلتفرم محبوب در صنعت تجارت آنلاین است. از سوی دیگر خدمات ویژه ای از جمله طرح کارگزاری حاشیه ضد مکالمه STP Trading و همچنین پوشش حاشیه منفی توسط این کارگزار ارائه می شود و در حال حاضر جذب رسمی معامله گران در این کارگزار انجام می شود. در این مقاله نگاهی مفصل به خدمات ویژه بروکر STP Trading و انواع حساب های معاملاتی این بروکر خواهیم داشت.

طرح نجات کارگزار تجارت STP

طرح کارگزار مارجین STP Trading در واقع یک طرح نجات است که برای مشتریانی طراحی شده است که در حین معامله و انجام تماس های مارجین متحمل ضررهای زیادی می شوند. از آنجایی که این کارگزار یک کارگزار NDD است و تنها به عنوان واسطه بین معامله گر و بانک عمل می کند، به نفع این کارگزار است که مشتریان شرایط معامله و دریافت سود مستمر در این بازار را داشته باشند.

بنابراین، هنگامی که حساب یک معامله گر با مارجین فراخوانی می شود، معامله گر می تواند بلافاصله وارد پنل کاربری خود شده و در مقابل تماس، مارجین فراخوانی را ثبت کند. سپس کارشناسان کارگزار STP Trading حساب شما را بررسی می کنند تا در عرض 24 ساعت به شما کمک کنند و مبلغی را به عنوان سرمایه به حساب شما واریز می کنند که متناسب با میزان ضرر باشد و شرایط حساب (بسته به اندازه موجودی 10٪ تا 50٪) ممکن است از بین برود. معامله شد.

این طرح برای اولین بار در دنیا توسط کارگزار STP Trading برای ذخیره اکانت ها اجرا شد و شما موظف هستید قبل از ثبت طرح نجات تمامی مراحل ذخیره اکانت را انجام دهید و سپس در صورت نیاز به طرح نجات از پر کردن فرم در کابین درخواست خود را ثبت کنید.

پوشش در برابر حاشیه منفی

یک استراتژی پوشش ریسک، اتخاذ موضع مخالف در یک جفت ارز است. به عنوان مثال، اگر یک سرمایه‌گذار معامله خرید یورو/دلار آمریکا معادل یک لات داشته باشد، باید معامله فروش را به همان مقدار یورو/دلار آمریکا (یعنی یک لات بفروشد) باز کند. توجه داشته باشید که یک لات تراکنش این جفت ارز به 1000 دلار مارجین نیاز دارد (میزان مصرف مارجین بر اساس اهرم قابل افزایش یا کاهش است) هم هنگام خرید و هم هنگام فروش!

در بین کارگزاران بازارساز، اگر شما مقدار زیادی خرید دارید و در عین حال باید یک لات فروش باز کنید، باید هزار دلار دیگر حاشیه داشته باشید. در صورت نیاز به فروش و خرید همزمان EUR/USD با توجه به حاشیه ذکر شده به دو هزار دلار سرمایه نیاز دارید!

حالا این عدد حاشیه اولیه در کارگزاران NDD است! این بدان معناست که شما همان هزار دلار را برای باز کردن معامله خرید و فروش EUR/USD به صورت همزمان پرداخت کرده اید و این به شما کمک می کند تا وقتی حساب شما به ضرر احتمالی رفت و مارجین شما منفی شد، بتوانید تمام موارد خود را ببندید. موقعیت های معاملاتی

به عنوان مثال، اگر دو لات خرید در یورو/دلار آمریکا باز کردید و یورو/دلار آمریکا سقوط کرد و حساب شما ضرر کرد و مارجین آزاد شما منفی شد، در این صورت باید ضرر را با یک کارگزار بازارساز بپذیرید و معامله خود را ببندید یا هزینه خود را شارژ کنید. حساب، اما یک کارگزار NDD مانند کارگزار STP Trading به شما امکان می دهد معامله فروش با همان حجم را در حساب خود باز کنید در حالی که می توانید یک طرف معامله خود را در یک مکان مناسب ببندید یا تصمیم دیگری بگیرید که ممکن است مانع از برقراری تماس مارجین در حساب شما شود. هر شرایط بازار، خواه بسیار نوسان یا نوسان.

اما در این موارد، کارگزار بازارساز نمی تواند حساب شما را از خطر نجات دهد، مگر اینکه معامله گر یکی از شرایط زیر را داشته باشد:

  1. تاجر باید حساب خود را شارژ کند تا ضرر را جبران کند
  2. پول کافی برای افتتاح یک تجارت جدید داشته باشید
  3. در غیر این صورت ضرر را بپذیرید و معامله را با ضرر ببندید (هر چند که می داند این معامله صحیح است و این ضرر به دلیل عدم رعایت مدیریت سرمایه یا ورود اشتباه است)

استخدام یک معامله گر در کارگزاری STP Trading

استخدام رسمی معامله گر با حقوق بیش از 12000 دلار طرح ویژه کارگزار معاملاتی STP برای معامله گران حرفه ای است که تا سقف 200000 دلار سرمایه مجهز هستند. برای استخدام می توانید رزومه خود را به این کارگزار ارسال نمایید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و لینک ثبت نام مقاله معرفی کارگزار STP Trading در سال 2024 حتما بخوانید

شرایط پذیرش

برای شرکت در این طرح از تریدینگ بروکر stp باید یکسری شرایط از جمله افتتاح حساب با سرمایه حداقل 500 دلار را داشته باشید و 10 روز معامله در حساب خود داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که ریسک هر موقعیت 1.5 درصد و کل درآمد حداکثر 5 درصد است و سود حساب شما در پایان دوره 20 درصد خواهد بود. با دستیابی به اهداف تجاری پیشرفته ثابت کنید که یک معامله گر منضبط و با تجربه هستید.

قوانین همکاری

  • معامله گر نباید بیش از میزان ریسک اعلام شده روی حساب ریسک کند.
  • مبنای محاسبه سود پایان ماه است.
  • اگر نرخ رشد حساب کمتر از 20 درصد باشد، تنها 25 درصد سود محاسبه می شود.
  • حساب اعلام شده به کارگزار باید از روز اول شرکت در طرح به عنوان نگهداری اعلام شود.
  • اگر بازرگان پس از 2 ماه نتواند در پایان هر ماه به 20% برسد، همکاری قطع می شود.
  • تاجر مجاز به معامله ارزهای دیجیتال چه در زمان پذیرش و چه در زمان همکاری نیست.
  • معامله گر می تواند سود حاصل از معاملات خود را ظرف 60 یا 90 روز برداشت کند.

انواع حساب های کارگزاری STP Trading

Broker stp trading چهار نوع حساب NDD را به مشتریان ارائه می دهد که در این حساب ها واسطه معاملاتی حذف شده و مشتری بدون تاخیر به تامین کننده نقدینگی دسترسی دارد. این حساب ها با استفاده از سیستم STP (پردازش مستقیم) سفارشات را مستقیماً به تامین کننده نقدینگی بازار ارسال می کنند. این خدمات برای افزایش سرعت تراکنش ها به ویژه استراتژی اسکالپینگ ارائه می شود.

کارگزار بازرگانی STP انواع مختلفی از حساب های معاملاتی مانند حساب استاندارد، حساب طلایی و حساب های اسلامی (بدون سوآپ) را ارائه می دهد که مطابق با استانداردهای اسلامی است. حداقل و حداکثر اهرم برای حساب طلا قابل تغییر است به طوری که حداقل اهرم 1:50 و حداکثر اهرم 1:200 باشد. حساب طلایی نیز دارای اسپرد کم و پاداش ویژه است که می توانید از آن بهره ببرید. در اینجا می توانید جزئیات انواع حساب های ارائه شده توسط این کارگزار را مشاهده و بررسی کنید.

پلتفرم متاتریدر 5 در کارگزار معاملاتی STP

متاتریدر 5 یک پلتفرم برای معامله گران مبتدی و حرفه ای است. تفاوت متاتریدر 4 و 5 این بدان معناست که، به طور کلی، متاتریدر 5 (MT5) یک پلت فرم معاملاتی پیشرفته تر از متاتریدر 4 است و طیف گسترده ای از گزینه ها را برای معامله گران فراهم می کند. از جمله اینکه ابزارهای تحلیل تکنیکال بیشتری نسبت به MT4 دارد و همچنین با دسترسی مستقیم به اخبار اقتصادی و تقویم های اقتصادی از طریق پلتفرم، امکان تحلیل بنیادی را فراهم می کند. متاتریدر 5 امکان اجرای چندین سفارش را به طور همزمان فراهم می کند که برای معامله گران با استراتژی های پیچیده تر بسیار موثر است.

کارگزار تجارت اجتماعی STP Trading

تجارت اجتماعی سبک جدیدی از معاملات فارکس است که به کاربران این امکان را می دهد تا رفتار سایر معامله گران در بازار به ویژه رفتار افراد حرفه ای را مشاهده و تقلید کنند. این روش برای افرادی که زمان کافی برای تحلیل بازار ندارند یا تازه وارد بازار فارکس شده اند بسیار مناسب است.

نحوه ثبت نام در کارگزاری STP Trading

برای ثبت نام از طریق لینک اصلی کارگزاری STP Trading ابتدا وارد سایت آموزش شوید شمع و در قسمت مقدمه بروکرهای فارکس وارد صفحه انحصاری بروکر STP Trading شوید. آموزش تصویری نحوه ثبت نام در بروکر در این صفحه بارگذاری شده است که می توانید طبق ویدیو مراحل ثبت نام را انجام دهید.