You are currently viewing شرکت شهرک های صنعتی یزد در ارتقای بهره وری پیشران است

شرکت شهرک های صنعتی یزد در ارتقای بهره وری پیشران است


به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی یزد، سید مجتبی نجفی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح بهره وری در ارائه خدمات به صنعتگران اظهار داشت: یکی از مهم ترین مولفه ها در بهره وری فرآیند است. ارائه خدمات و دستیابی به هدف مورد نظر در هر یک. این سازمان به بهبود روند بهره وری این سازمان توجه دارد که خوشبختانه شرکت شهرک های صنعتی استان یزد توانست در سال 1402 رتبه دوم کشوری را در گزارش ارتقای بهره وری به خود اختصاص دهد.
وی با اشاره به اینکه یزد استانی پیشگام در ارتقای بهره وری است، افزود: سال گذشته با تلاش کارشناسان معاونت برنامه ریزی و همکاری سایر حوزه های شرکت و جلسات منظم کارگروه و کمیته بهره وری و اصلاح فرآیندها، روند بهره وری شرکت مالکیت صنعتی استان با رشد قابل قبولی مواجه است.
معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی استان یزد ادامه داد: این امر باعث شد این شرکت بر اساس فهرست نامه 1402 به عنوان یکی از بهترین شرکت های استان در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران معرفی شود.
وی با اشاره به ارزیابی مدیران بر اساس بهره وری و تاکید مقام معظم رهبری بر بهره وری در بند اول سیاست های کلی برنامه هفتم، تصریح کرد: بهره وری وظیفه ذاتی همه کارکنان به ویژه مدیران میانی و ارشد در جامعه است. و حتی بخش خصوصی و دولتی و در شرایط بحرانی کنونی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و برای ارتقای آن برنامه ریزی و سیاست گذاری بهتر و دقیق تری صورت گیرد.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)