You are currently viewing شاید آیپدهای آینده اپل با لوگوی افقی عرضه شوند

شاید آیپدهای آینده اپل با لوگوی افقی عرضه شوند


اپل از آن زمان تلاش کرد آیپد پرو به عنوان جایگزینی برای رایانه های شخصی معرفی شد، رویکرد خود را نسبت به این محصول تغییر داد. در طول سال ها، آی پد تغییرات ظاهری مختلفی از جمله طراحی داخلی و خارجی را تجربه کرده است. این دستگاه همیشه برای استفاده در حالت پرتره طراحی شده است، به این معنی که علاوه بر مصرف محتوا یا نوشتن روی آن، باید از آن دور شود. پرتره استفاده می شود، اما این در حال تغییر است. اکنون این شرکت به دنبال تغییر موقعیت لوگوی اپل از عمودی به افقی در iPad است.

اپل ممکن است تاریخ را دوباره تغییر دهد و لوگوی اپل در iPad را از حالت عمودی به افقی تغییر دهد

من گزارش میدم wccftech اپل سابقه طولانی در تغییر موقعیت یا جهت لوگوی خود در محصولات خود دارد. این شرکت زمانی لوگوی مک بوک را ساخت چرخش وقتی در باز شد پایین گذاشته شد. با پیروی کم و بیش از همین الگو، اکنون این شرکت می خواهد لوگو را روی iPad قرار دهد جهت افقی تغییر کند و دلایل قوی مختلفی برای این تصمیم وجود دارد.

با عرضه مدل های M2 iPad Air و M4 iPad Pro، اپل در وضعیت عادی قرار دارد شناسه چهره و سنسورهای دوربین سلفی را عوض کردم. همه اجزای Face ID و دوربین اکنون در سمت راست دستگاه قرار دارند زیرا اپل از کاربران می خواهد که از دستگاه در حالت افقی استفاده کنند. در واقع، حالت افقی احتمالاً موقعیت ترجیحی برای کاربران نیز هست که دلیل بالقوه تصمیم اپل است.

iPad را در حالت افقی به Magic Keyboard متصل کنید

با توجه به موقعیت دوربین سلفی و نحوه اتصال کیبورد جادویی، تغییر جهت لوگو بسیار منطقی به نظر می رسد.

با توجه به اینکه این دستگاه هنگام اتصال به لوازم جانبی مانند صفحه کلید جادویی همچنین باید در حالت افقی قرار گیرد، به نظر می رسد اپل به تدریج به این نتیجه رسیده است که ابتدا باید موقعیت دوربین سلفی و سپس جهت لوگو را تغییر دهد. در مصاحبه ای جدید برای یک وب سایت فرانسوی شماره پلاککارمندان ارشد اپل جزئیاتی در مورد مدل های جدید آیپد پرو و ​​آی پد ایر به اشتراک گذاشته اند. در آن مصاحبه گفته شد که اپل نیز معتقد است که تبلت های آن ها عموماً به صورت افقی استفاده می شوند و منطقی است که موقعیت دوربین سلفی را با در نظر گرفتن آن تغییر دهید.

سوال پیرامون این تصمیم این است که آیا شرکت این رویکرد را برای همه مدل‌های آی‌پد در نظر می‌گیرد یا فقط برای مدل‌های آی‌پد ایر و پرو. مثلا، آیپد مینی اندازه آن نسبت به سایر اعضای خانواده کوچکتر است و افراد تمایل دارند از دستگاه در جهت عمودی استفاده کنند. البته همه این ادعاها فقط حدس و گمان هستند و مشخص نیست که آیا واقعاً در آینده شاهد تصمیم مشابهی از سوی اپل خواهیم بود یا خیر.

نطر شما چی هست؟ آیا از موقعیت فعلی لوگوی اپل آیپد راضی هستید؟