You are currently viewing سفر با بودجه دبی: راهنمای سفر با بودجه

سفر با بودجه دبی: راهنمای سفر با بودجه


دبی یکی از زیباترین شهرهای امارات است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. با در نظر گرفتن این مشکل، خیلی ها می خواهند به این شهر سفر کنند اما بودجه کافی ندارند!! بسیاری از مردم نیز بودجه کافی دارند. اما آنها می خواهند پول پس انداز کنند. راه حل چیست؟ این افراد چگونه می توانند با بودجه کم به دبی سفر کنند؟ برای سفرهای کم هزینه قطعا راه حل هایی وجود دارد که یکی از آنها اقامت در هتل های ارزان و خوب است هتل تاور پلازا دبی خوب، اگر به دنبال سفری فراموش نشدنی به دبی با بودجه مناسب هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین راه حل ها برای سفر به دبی با بودجه کم

دبی با مساحت وسیعی که دارد به عنوان بزرگترین شهر امارات شناخته می شود و وجود جاذبه های گردشگری مانند برج خلیفه، دبی مال و …. دلیلی است که هزاران نفر از سراسر جهان به آن سفر می کنند. اگر بودجه کمی دارید، نکات زیر به شما کمک می کند تا سفر خوبی به دبی داشته باشید.

  1. انتخاب هتل های ارزان

به جای اقامت در هتل های شیک و گران قیمت، به دنبال هتل ها و مسافرخانه های ارزان تر با قیمت های پایین تر باشید. هتل هایی که دور از مرکز شهر و جاذبه های گردشگری هستند معمولا قیمت های پایین تری دارند و با اقامت در آنجا می توانید در هزینه های خود صرفه جویی زیادی کنید.

  1. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

برای گشت و گذار در دبی و رفتن به جاهای مختلف اگر از تاکسی استفاده کنید قطعا هزینه های شما افزایش می یابد. به جای تاکسی شخصی از اتوبوس، مترو و تاکسی عمومی استفاده کنید. این روش‌های حمل‌ونقل ارزان‌تر هستند و حتی برخی از آنها مانند مترو، شما را سریع‌تر از سایرین به مقصد می‌رسانند.

  1. استفاده از سایت های تخفیف و رزرو

قبل از سفر از سایت های تخفیف و رزرو سفر برای رزرو اقامتگاه و بلیط هواپیما با قیمت بهتر استفاده کنید. در واقع قسمت زیادی از هزینه سفر به دبی هزینه بلیط هواپیما و اقامت است که با خرید از سایت های تخفیف دار به حداقل می رسد. برای بهره مندی از بهترین قیمت ها، توصیه می کنیم اپلیکیشن را در وب سایت Fly Today نصب کنید. همچنین می توانید با استفاده از سرویس کی کد از ارزان ترین پروازهای دبی مطلع شوید.

  1. در ماه های ارزان سفر کنید

یکی دیگر از بهترین راه های سفر به دبی با بودجه کم، سفر به دبی در ماه های ارزان است. اما ارزان ترین ماه ها برای سفر به دبی کدام ماه است؟ دبی یکی از شهرهایی است که در فصولی مانند اواخر بهار و تابستان هوای بسیار گرم دارد. همانطور که گفته شد، این فصول بهترین زمان برای سفر به دبی محسوب می شود. تا گرما شما را آزار ندهد؛ بعد از غروب آفتاب می توانید در شهر حرکت کنید.

  1. خرید از بازارها و مغازه های محلی

به جای رفتن به فروشگاه های بزرگ، برای خرید سوغاتی و هدایا به بازارها و مغازه های محلی بروید. در اینجا محصولات محلی و انواع سوغاتی ها را با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد و در نتیجه هزینه کمتری برای خرید آنها پرداخت می کنید.

  1. او غذاهای محلی می خورد و به رستوران های ارزان می رود

به جای رفتن به رستوران های شیک، به رستوران های محلی و کافی شاپ های معمولی تر بروید. این رستوران ها انواع غذاهای محلی را با قیمت کمتر و کیفیت مناسب برای مشتریان خود سرو می کنند. معمولا رستوران های فانتزی برای سرو غذاهای مختلف قیمت بالایی می گیرند و رفتن به این رستوران ها اصلا به صرفه نیست.

  1. ورود رایگان به جاذبه ها

بسیاری از جاذبه ها و مراکز تاریخی و فرهنگی دبی ورودی رایگان دارند. قبل از رفتن اطلاعات لازم را بررسی کنید و به رایگان از این جاذبه ها لذت ببرید!!

در بهترین ها بمان هتل های دبی با پرواز امروز

هتل تاور پلازا دبی یکی از جاذبه های دیدنی شهر دبی است که با معماری شگفت انگیز و خدمات عالی خود مسافران را شگفت زده می کند. این هتل در قلب شهر دبی واقع شده و به عنوان یکی از نمادهای این شهر شناخته می شود. خدمات ارائه شده توسط هتل تاور پلازا دبی شامل موارد زیر است:

1. اتاق ها و آپارتمان های مجلل مجهز به کلیه امکانات رفاهی.

2. رستوران هایی با منوهای متنوع و خوشمزه که غذاهایی از سراسر دنیا ارائه می دهند.

3. استخر سرپوشیده و سونا برای لذت بردن از لحظات آرامش و آرامش.

4. باشگاه سلامت با تجهیزات ورزشی مدرن برای فعالیت های ورزشی.

5. مرکز کنفرانس و گردهمایی برای جلسات و رویدادهای تجاری.

6. سرویس اتاق، سرویس پذیرایی و خدمات ویژه برای مهمانان.

هتل تاور پلازا دبی با ترکیبی از خدمات و امکانات برتر، اقامتی لوکس و لذت بخش در شهر دبی را به مسافران خود ارائه می دهد. برای رزرو ارزان این هتل کافیست وارد وب سایت Fly Today شوید.

آخرین کلمه

راهنمای سفر با بودجه به شهر زیبای دبی به شما کمک می کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در واقع یک سری راهکارها مانند اقامت در هتل های ارزان، خوردن غذاهای محلی و بسیاری موارد دیگر که در این مقاله به آنها اشاره شد؛ به شما کمک می کنند هزینه کمتری برای سفر به دبی بپردازید و در عین حال از جاذبه های گردشگری و مراکز تفریحی و خرید آن لذت ببرید. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم برای سفر به دبی را با بودجه کم به دست آورید.