You are currently viewing سری Xiaomi 14T و Xiaomi Mix Flip در بازار جهانی موجود هستند

سری Xiaomi 14T و Xiaomi Mix Flip در بازار جهانی موجود هستند


شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه جهانی است.سری 14 تی شیائومی“و”تلفن تاشو Mix Flip“خوب. گفته می شود که Xiaomi 14T و 14T Pro آنها دارای تراشه های قدرتمند Mediatek و همچنین Mix Flip خواهند بود اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز است این سه گوشی هوشمند در میان داده های IMEI دیده می شوند. با ترنجی برای اطلاع از جزئیات این گزارش با ما همراه باشید.

سری 14T شیائومی و گوشی تاشو Mix Flip در میان داده های IMEI ظاهر شده اند.

سری 14T شیائومی و گوشی تاشو Mix Flip در پایگاه داده IMEI مشاهده شده اند که نشان می دهد این دستگاه ها در آینده نزدیک رونمایی خواهند شد. پایگاه داده IMEI سه شماره مدل مختلف را به ما نشان می دهد: 2406APNFAG، 2407FPN8EG و 2405CPX3DG. شماره مدل اول متعلق به Xiaomi 14T، دومی به Xiaomi 14T Pro و آخرین شماره متعلق به MIX Flip است. حرف G در انتهای این شماره مدل نشان دهنده فروش این دستگاه ها در بازارهای جهانی است.

Xiaomi 14T در میان داده های IMEI

Xiaomi 14T Pro در میان داده های IMEI

پسندیدن منبع این گزارش حاکی از آن است که سری Xiaomi 14T و Xiaomi Mix Flip در بازارهای جهانی برای کاربران عرضه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که این گوشی های هوشمند در هند عرضه نمی شوند.

مشخصات سری 14T شیائومی فاش شد. گفته می شود که شیائومی 14 تی گوشی هوشمند بسیار بهتری نسبت به همتای چینی خود یعنی Redmi K70 Ultra است. این گوشی مجهز به دوربین تله فوتو بهبود یافته است و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. Redmi K70 Ultra فاقد دوربین تله فوتو است و از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

Xiaomi 14T که مدل ارزان‌تر این سری است، با کد 'degas' و شماره مدل 'N12A' در میان مشخصات HyperOS دیده شده است. در حال حاضر مشخصات زیادی از این گوشی هوشمند فاش نشده است. البته انتظار داریم این دستگاه به تراشه قدرتمند مدیاتک مجهز شود. اساسا، Xiaomi 14T باید همان ویژگی های Xiaomi 14T Pro را داشته باشد.

شیائومی میکس فلیپ

برخی از مشخصات شیائومی میکس فلیپ فاش شده است

بیایید به سراغ شیائومی میکس فلیپ برویم. انتظار می رود این گوشی تاشو دارای دو لنز دوربین در قاب پشتی باشد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی Light Hunter 800 است و سنسور 60 مگاپیکسلی OV60A برای دوربین تله فوتو استفاده خواهد شد. این گوشی هوشمند تاشو زوم اپتیکال دو برابری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همچنین انتظار می رود که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به عنوان قلب تپنده شیائومی میکس فلیپ در نظر گرفته شود. احتمالا این گوشی هوشمند تاشو در کنار سری 14T شیائومی است بین اوت و سپتامبر (اوایل مرداد تا اوایل اکتبر) معرفی خواهد شد.

تاریخ عرضه سری 14T شیائومی چه زمانی خواهد بود؟

نظر شما در مورد این گوشی های هوشمند شیائومی چیست؟