You are currently viewing سری موتورولا Razr 50 ماه آینده عرضه می شود

سری موتورولا Razr 50 ماه آینده عرضه می شود


موتورولا در حال آماده سازی یک عرضه بزرگ دیگر برای طرفداران خود است که قصد دارد از آنجا بیاید موتورولا ریزر سری 50 برای فاش کردن اگرچه موتورولا سابقه خوبی در ارائه به‌روزرسانی‌های اندروید ندارد، اما نمی‌توان منکر این شد که محصولات این شرکت از سخت‌افزار بسیار خوبی استفاده می‌کنند.

سری موتورولا Razr 50 در ماه جولای معرفی خواهد شد

گفته می شود تا زمان ارائه زمان زیادی باقی مانده است سری Razer 50 هیچ کدام باقی نمانده است. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی تاشو هستید، بهتر است تا تاریخ برگزاری این گوشی صبر کنید. سایت SmartPrix گزارش می دهد که یک منبع آشنا با برنامه های موتورولا گفته است که سری موتورولا Razr 50 در ماه می عرضه خواهد شد جولای (تیر) معرفی خواهد شد. علاوه بر موتورولا Razr 50 معمولی، موتورولا یک مدل نیز دارد فوق العاده همچنین مجموعه تلفن های تاشو خود را تکمیل خواهد کرد.

در حالی که تاریخ دقیق عرضه این گوشی ها مشخص نشده است، گفته می شود که هر دو تا چند هفته پس از معرفی رسمی به صورت جهانی در دسترس خواهند بود. همچنین خبرهای خوبی در مورد قیمت این محصولات به گوش می رسد. طبق شایعات فعلی موتورولا Razr 50 در اروپا تقریبا 800 یورو قیمتی خواهد داشت. مدل اولترا نیز با قیمت 1200 یورو به بازار عرضه خواهد شد. قیمت مدل اولترا قطعا این محصول را در رده پرچمداران لوکس قرار می دهد اما مدل پایه Razer 50 قیمت رقابتی و جذابی دارد.

مشخصات سری پرچمداران تاشو موتورولا

شایعه شده است که موتورولا Razr 50 دارای چیپست است مدیاتک اندازه 7300X 5G که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. همچنین انتظار می رود این گوشی دارای سنسور اصلی باشد 50 مگاپیکسلدوربین اولتراواید 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

موتورولا ریزر 50 اولترا

علاوه بر این، گفته می شود که گوشی تاشوی آینده موتورولا دارای صفحه نمایش خارجی 3.63 اینچی و صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی POLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. در نهایت، این میان رده تاشو احتمالاً از باتری است 4200 میلی آمپر ساعت مفید خواهد بود

در نهایت، به نظر می رسد مدل Ultra دارای صفحه نمایش است 4 اینچ خارجی و صفحه نمایش داخلی نیز مشابه 6.9 اینچی است، اما از نرخ رفرش 165 هرتز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از تفاوت های عمده این دو مدل، پردازنده آنهاست. Motorola Razr 50 Ultra به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

همچنین، این گوشی دارای تنظیمات دوربین بهتری است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی تاشو جدید موتورولا چیست؟