You are currently viewing سری جدید گوشی های هواوی Pura جایگزین سری P این شرکت خواهد شد

سری جدید گوشی های هواوی Pura جایگزین سری P این شرکت خواهد شد


هواوی دارای گوشی های پرچمدار سری 2 از گذشته است. سری P با تمرکز بر عکاسی در نیمه اول هر سال معرفی شد و سری Mate با تمرکز بر بهره وری و صفحه نمایش بزرگ در نیمه دوم سال برای رقابت با سری نوت سامسونگ و البته بله، آیفون های جدید. به نظر می رسد تغییر نام تجاری محصولات پرچمدار هواوی پس از 12 سال اتفاق بیفتد. سری جدید گوشی های هواوی Pura جایگزین سری P این شرکت می شود.

گوشی های هواوی پورا

سری P هواوی پس از سفری 12 ساله با بازار خداحافظی کرد و هواوی P60 آخرین نسل آن خواهد بود. اکنون عصر جدیدی از گوشی های پرچمدار هواوی با معرفی سری Huawei Pura آغاز می شود. نام این خانواده در زبان اسپانیایی به معنای پاکی و زیبایی است.خیابان توییت” یا تمیز تلفظ می شود

سلسله هواوی پورا آنها با تاکید بر طراحی زیبا و قابلیت های تصویربرداری منحصر به فرد طراحی خواهند شد. دقیقاً همان چیزی است که سری P هوآوی قبلاً معنی می کرد.

گفته می شود که مجموعه Huawei Pura 70 این شامل چندین دستگاه از جمله موارد زیر خواهد بود:

1- Huawei Pura 70

1- Huawei Pura 70 حرفه ای

1- Huawei Pura 70 حرفه ای به علاوه

1- Huawei Pura 70 فوق العاده

مدل Ultra احتمالا جایگزین مدل فعلی Art خواهد شد. این محصول هر ساله پریمیوم ترین تلفن همراه تولید شده توسط هواوی را ارائه می دهد.

هنوز مشخص نیست که نسل اول گوشی ها سری هوآوی پورا چه زمانی منتشر خواهد شد؟ با این حال انتظار داریم تا بهار سال 1403 شاهد رونمایی از این محصولات باشیم.

نظر شما در مورد برند جدید گوشی هواوی چیست؟