You are currently viewing سردار کانی: شهید امیر عبداللهیان صدای مقاومت بود.

سردار کانی: شهید امیر عبداللهیان صدای مقاومت بود.


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در اربعین امیر عبداللهیان در استان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: امیر عبداللهیان خستگی ناپذیر و شجاع بود، روز و شب نمی شناخت و هر روز یک می یافت. زمینه جدیدی برای توسعه کار مقاومتی و حفاظت

و افزود: در حالی که همه تلاش می کردند صدای مقاومت را به گوش جهانیان برسانند، بچه های مقاومت در میدان به زیباترین شکل از خود دفاع کردند. مقاومت بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: شهید امیر عبدالهیان در کنار همه سفرهای شبانه روزی در این مدت که همه تلاش می کردند مقاومت را منزوی کنند، سه بار از سوی شورای امنیت سازمان ملل و بالاترین کرسی های بین المللی دعوت شد. گفت قوی برای مقاومت.

سردار کعانی تصریح کرد: این شهید عزیز در آخرین سخنرانی خود متنی را خواند که زیباترین متن در بیان حقیقت مقاومت و دفاع از این پروژه گرانقدر بود.

وی ادامه داد: بیان و اقدام شهید رئیسی و مرد روابط بین الملل شهید امیر عبدالحیان ثابت کرد که نه تنها اگر آمریکا جلوی ما بایستد باز هم می توانیم خیلی کارها انجام دهیم، بلکه می توانیم با قدرت های بزرگ هم همکاری کنیم.

سردار کعانی ادامه داد: این اقداماتی که در عرصه بین الملل مشاهده می کنید زحمات وزیر شهید بوده و بسیار موثر بوده و در حفظ اقتدار نظام اسلامی در برابر اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار موفق بوده است.

وی تصریح کرد: امروز در آستانه انتخاب رئیس جمهور هستید و قصد دارید فردی را انتخاب کنید که ادامه دهنده راه شهید رئیسی از این مردم قهرمان در صحنه تداوم و عمل باشد. آنچه که امروز شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان را مایه افتخار انقلاب اسلامی کرد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: این افراد با آمریکا جنگیدند و ثابت کردند که بدون اتکا به آمریکا می توان کارها را انجام داد. باید بدانید که این کسانی که راه حل مشکلات آمریکا را تعیین می کنند، کسانی هستند که نمی خواهند شجاعانه بجنگند. از موضع قدرت هستند و از قدرت صحبت می کنند، حتی آمریکا را متشنج می کنند.

فرمانده سپاه قدس در پایان خاطرنشان کرد: شهید امیر عبداللهیان که در این دو دهه شهرت بیشتری پیدا کرد، در هر کجا که بود از نظام اسلامی دفاع کرد و در هر کجا که بود ارتباط خود را با شهید سلیمانی پیوسته و استوار حفظ کرد. او تا رسیدن به اهدافش همراهی کرد.

انتهای پیام/.