You are currently viewing سخت افزار دوربین Poco F6 Pro فاش شد: سنسور 50 مگاپیکسلی Omnivision

سخت افزار دوربین Poco F6 Pro فاش شد: سنسور 50 مگاپیکسلی Omnivision


جزئیات سخت افزار دوربین پوکو اف 6 پرو منقضی شده است که انتظار می رود با هم شاهد عرضه این گوشی هوشمند باشیم F6 کوچک بودن با ترنجی برای اطلاع از جزئیات این گزارش با ما همراه باشید.

Poco F6 Pro به زودی معرفی خواهد شد

Poco F6 Pro نسخه تغییر برند Redmi K70 است و اکنون شاهد جزئیات سخت افزار دوربین این گوشی هوشمند هستیم. ظاهراً این اطلاعات جدید در میان کدهای HyperOS مشاهده شده است. انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های Poco F6 و Poco F6 Pro را ماه آینده معرفی کند.

ارسال شده توسط Sudanshu Ambhore

همانطور که توسط افشاگر معروف Sudhanshu Ambhore اشاره شده است، Poco F6 Pro با شماره مدل 23113RKC6G و کد vermeer در دست توسعه است. شماره مدل و اسم رمز این گوشی مشابه Redmi K70 است که سال گذشته عرضه شد. این اطلاعات یکسان تأیید می کند که Poco F6 Pro نسخه جهانی Redmi K70 خواهد بود.

بیایید به مشخصات سخت افزاری دوربین Poco F6 Pro برویم. این جانشین Poco F5 Pro دارای سنسور 50 مگاپیکسلی Omnivision OV50E برای دوربین اصلی است. همچنین انتظار می رود از سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 برای دوربین فوق عریض استفاده شود. بر اساس این گزارش چک کردن دفترچه یادداشتسنسور 2 مگاپیکسلی GalaxyCore GC02M1 احتمالا برای دوربین ماکرو است و دوربین سلفی نیز از سنسورهای 16 مگاپیکسلی GalaxyCore GC16B3 یا OmniVision OV16A1Q بهره خواهد برد.

آپدیت Poco F6 Pro قبل از عرضه این گوشی منتشر شد!

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند آینده پوکو چیست؟