You are currently viewing سامسونگ گلکسی C55 به طور رسمی برای بازار چین معرفی شد

سامسونگ گلکسی C55 به طور رسمی برای بازار چین معرفی شد


سامسونگ اخیرا گوشی هوشمند میان رده جدید خود با نام گلکسی C55 را به طور ویژه برای بازار چین معرفی کرده است. گلکسی C55 در واقع یک مدل تغییر نام تجاری است گلکسی M55 مشخص است که چندی پیش منتشر شد. اما یک تغییر در این مدل نیز قابل مشاهده است و آن تجهیز این گوشی به پنل پشتی چرمی است.

سامسونگ گلکسی C55

Galaxy C55 بی سر و صدا در چین معرفی اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. این گوشی میان رده دارای طراحی پنل پشتی است که از چرم دوخته شده در رنگ های نارنجی و مشکی ساخته شده است. این دستگاه همچنین دارای حاشیه نمایشگر نسبتا باریکی است. در مجموع این دستگاه یک گوشی هوشمند برای افرادی است که می خواهند گوشی با ظاهری منحصر به فرد داشته باشند و از رابط کاربری One UI سامسونگ با ویژگی های مختلف آن لذت ببرند.

گلکسی C55

بقیه مشخصات سخت افزاری این گوشی مشابه گلکسی M55 است. بنابراین ما یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED + با وضوح Full HD +، نرخ تجدید 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1000 نیت و HDR10 + داریم. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت نوری در زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو و پشتیبانی از صدای Dolby Atmos است.

دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در دیافراگم تک نمایشگر در جلوی دستگاه قرار دارد و ترکیب دوربین سه گانه عقب نیز شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. سنسور ماکرو هر دو دوربین 50 مگاپیکسلی این گوشی می توانند ویدیوهای 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه با لرزشگیر الکترونیکی ضبط کنند. با ضبط دوگانه، کاربران می توانند همزمان با استفاده از دوربین های جلو و عقب، ویدیوهای Full HD 1080p را ضبط کنند.

این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1، 12/8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پشتیبانی از GPS، 5G، اسلات دو سیم کارت، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، NFC و پورت USB Type-C اشاره کرد. گلکسی C55 همچنین دارای اندروید 14 است و چهار به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع 45 واتی (USB PD PPS) پشتیبانی می کند.

نظر شما در مورد گوشی میان رده سامسونگ گلکسی C55 چیست؟