You are currently viewing سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با نسل سوم اسنپدراگون 8 و رم 12 گیگابایتی در Geekbench ظاهر شد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با نسل سوم اسنپدراگون 8 و رم 12 گیگابایتی در Geekbench ظاهر شد.


ماه گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ دو گوشی هوشمند تاشو را در 10 جولای 2024 معرفی خواهد کرد. گوشی های هوشمند تاشو گلکسی زد فولد 6 و پیچ 6 اکنون گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با تراشه پرچمدار کوالکام در داده های بنچمارک Geekench دیده شده است.

عملکرد پردازنده چند هسته ای گلکسی زد فولد 6 بسیار بهتر از نسل قبلی است

اخیرا تاییدیه ای منتشر شد که گلکسی زد فلیپ 6 را روی تراشه نشان می داد اسنپدراگون 8 نسل 3 به احتمال زیاد Galaxy Z Fold 6 نیز از همین تراشه برخوردار است. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد چیپست استفاده شده در این گوشی هوشمند تاشو منتشر نشده است. با این حال، در حال حاضر شاهد حضور Samsung Galaxy Z Fold 6 در بین داده های بنچمارک Geekench هستیم که برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش می کند.

داده های بنچمارک Geekench

یک نسخه قفل شده از Galaxy Z Fold 6 با شماره مدل SM-F956U در داده‌های Geekench مشاهده شده است. لیست بنچمارک تایید می کند که این گوشی هوشمند تاشو سامسونگ دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. به طور پیش فرض، این گوشی تاشو با اندروید 14 (و به احتمال زیاد One UI 6.1.1) عرضه خواهد شد.

پسندیدن ساموبیل او اشاره می کند که گلکسی زد فولد 6 سامسونگ تست تک هسته ای را با موفقیت پشت سر گذاشته است 1964 امتیاز و همچنین در آزمون چند هسته ای 6619 امتیاز ثبت شده است برای مقایسه، گلکسی زد فولد 5 در تست بنچمارک تک هسته‌ای Geekench 1943 امتیاز کسب کرد. این گوشی تاشو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز در تست چند هسته ای امتیاز 5123 را به دست آورد.

بنابراین گلکسی زد فولد 6 نسبت به نسل قبل پیشرفت کمی در عملکرد پردازنده تک هسته ای دارد اما بهبود عملکرد پردازنده چند هسته ای این گوشی هوشمند تاشو قابل توجه است. با این حال، انتظار می رود Galaxy Z Fold 6 در کارهای فشرده بسیار سریعتر عمل کند. درست است که نسخه رم 12 گیگابایتی Z Fold 6 در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است، اما امیدواریم شاهد نسخه 16 گیگابایت رم این گوشی هوشمند تاشو نیز باشیم. این باعث خوشحالی بسیاری از کاربران خواهد شد. کمتر از دو ماه دیگر تا تولید گوشی های هوشمند تاشوی آینده سامسونگ باقی مانده است. انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 درز کند.

جزئیات رنگ و حافظه Samsung Galaxy Z Fold 6 فاش شد

نظر شما در مورد Samsung Galaxy Z Fold 6 چیست؟