You are currently viewing سامسونگ مصمم است از پردازنده اگزینوس در سری گلکسی اس 25 استفاده کند

سامسونگ مصمم است از پردازنده اگزینوس در سری گلکسی اس 25 استفاده کند


سلسله گلکسی اس 24 این از سیاست معروف دو هسته ای سامسونگ پیروی می کند و با پردازنده های اگزینوس و اسنپدراگون معرفی شد. با این حال، به نظر می رسد که سلسله گلکسی اس 25 اینکه آیا از پردازنده Exynos استفاده خواهد کرد یا نه در هاله ای از عدم قطعیت است. با این حال، اکنون گزارشی مبنی بر تلاش سامسونگ برای پردازش آن وجود دارد اگزینوس 2500 آن را برای استفاده در سری های پرچمدار آینده خود آماده کنید.

استفاده از پردازنده Exynos در سری گلکسی S25 به یکی از اولویت های مهم کسب و کار ریخته گری سامسونگ تبدیل شده است.

سایت ZDNet کره گزارش می دهد که سامسونگ در حال انجام استتلاش کاملقادر بودن است بهره وری تولید پردازنده Exynos 2500 را به سطح دلخواه ارتقا دهید. رسانه ها گزارش دادند که بخش LSI سامسونگ بر روی بهبود راندمان تولید تراشه های جدید تا نیمه دوم سال متمرکز شده است.

Exynos 2500 بر اساس فرآیند تولید سامسونگ 3 نانومتر انجام شده. اما بر اساس گزارش ها میزان تولید این پردازنده تا سه ماهه اول سال تک رقمی بوده است. به نظر می رسد همین موضوع باعث شده تا پروژه ارائه نمونه های مهندسی از تراشه های جدید در آن زمان به تاخیر بیفتد.

ZDNet Korea همچنین ادعا می کند که از آن زمان تا سه ماهه دوم سال 2024، سامسونگ نرخ بازدهی حدوداً تولید خواهد کرد. 20 ارتقا یافته است وب سایت اضافه می کند که این نرخ بازده کافی نیست و معمولا برای تولید انبوه، نرخ بازدهی 60 درصد یا به بالاتر برسد. افشاگری به نام Revegnus در ماه فوریه ادعا کرد که یک پردازنده 4 نانومتری Exynos 2400 بازدهی 60 درصدی دارد.

البته سامسونگ هنوز زمان دارد تا کارایی تولید خود را بهبود بخشد. گفته می شود تولید انبوه است اگزینوس 2500 تا پایان سال برنامه ریزی شده است. بنابراین به نظر می رسد تحقق رویای سامسونگ برای عرضه سری گلکسی اس 25 با تراشه اگزینوس امکان پذیر باشد.

این خبر پس از تحلیلگر مشهور فناوری مینگ چی کو منتشر شد ادعا کرد این گلکسی S25 احتمالاً منحصراً از چیپست است اسنپدراگون 8 نسل 4 همچنین از کو استفاده خواهد کرد، راندمان ضعیف ساخت معماری 3 نانومتری آن شرکت را دلیل این مشکل ذکر کرد.

نطر شما چی هست؟ آیا سامسونگ می تواند از تراشه اگزینوس در سری بعدی گوشی های جعلی خود استفاده کند؟