You are currently viewing سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود را با دو پورت Type-C معرفی کرد

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود را با دو پورت Type-C معرفی کرد


سامسونگ هرگز طرفدار سرعت شارژ فوق سریع در گوشی های هوشمند خود نبوده است و سریع ترین سرعت شارژ این شرکت برای گوشی ها و تبلت ها به 45 وات محدود می شود، حتی زمانی که دستگاه به 50 درصد ظرفیت باتری خود می رسد. با این حال، سامسونگ به تازگی شارژر جدیدی را معرفی کرده است که توان شارژ 50 واتی را ارائه می دهد. این شارژر که از دو پورت Type-C نیز بهره می برد، دارای برچسب قیمتی عجیب است و ۷۰ یورو به فروش می رسد.

شارژر جدید 50 واتی سامسونگ

سامسونگ آداپتور شارژ سریع 50 واتی خود را با شماره مدل EP-T5020 در برخی از کشورهای اروپایی عرضه کرده است. همانطور که برای اولین بار توسط رولاند کوانت مشاهده شد قیمت این شارژر 69.90 یورو است. این شارژر همچنین دارای دو درگاه شارژ سریع USB Type-C است که درگاه بالایی آن می تواند در هنگام شارژ تنها یک دستگاه تا 50 وات سرعت شارژ سریع را ارائه دهد.

شارژر جدید 50 واتی سامسونگ

هر دو درگاه USB Type-C می توانند حداکثر سرعت شارژ 25 وات را هنگامی که دو دستگاه به طور همزمان به شارژر متصل می شوند، ارائه دهند. بنابراین شما می توانید دو گوشی گلکسی شارژ همزمان با 25 وات برق. همچنین می توانید با استفاده از لپ تاپ گلکسی بوک تا 50 وات شارژ کنید. این شارژر از پروتکل USD PD PPS پشتیبانی می کند.

شارژر جدید USB Type-C سامسونگ در بسیاری از کشورهای دیگر موجود نیست و امیدواریم به زودی شاهد آن باشیم. سامسونگ همچنین شارژر قدرتمندتری به نام EP-T6530 را با سه درگاه 65 وات می فروشد، اما این شارژر فقط برای لپ تاپ های گلکسی بوک است.

نظر شما در مورد شارژر 50 واتی جدید سامسونگ چیست؟