You are currently viewing سامسونگ آینده گوشی های خود را به Galaxy AI گره زده است

سامسونگ آینده گوشی های خود را به Galaxy AI گره زده است


با عرضه سری Galaxy S24 در فوریه گذشته، سامسونگ مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی جدید را در قالب Galaxy AI معرفی کرد. کره ای ها به تازگی گزارش مالی سه ماهه اول خود را منتشر کرده اند و به نظر می رسد سامسونگ به شدت روی Galaxy AI بانکی می کند.

بخش گوشی های هوشمند سامسونگ 2.54 میلیارد دلار سود سه ماهه اول سال را گزارش می کند. این رقم به دلیل فروش قوی سری گلکسی اس 24 است و این شرکت مدعی است که گلکسی AI تاثیر بسیار مثبتی بر فروش این سری داشته است.

سامسونگ آینده خود را در Galaxy AI خلاصه می کند!

سامسونگ می گوید قصد دارد ویژگی های مرتبط با هوش مصنوعی را در سه ماهه دوم سال به تعداد بیشتری از پرچمداران خود اضافه کند. همچنین این برند کره ای قصد دارد روی Galaxy AI سرمایه گذاری بیشتری کرده و امکانات بیشتری را به آن اضافه کند.

در این صورت مالی به یکی از محصولات آتی شرکت اشاره شده است. سامسونگ در این مورد می گوید:

کسب و کار موبایل ما به دنبال افزایش سود سالانه خود است و با گسترش هوش مصنوعی Galaxy به پرچمداران فعلی و آینده خود، فروش خود را حفظ می کند. برای ابزارهای پوشیدنی، هوش مصنوعی ما می‌تواند اکوسیستم محصول ما را با توسعه مدل‌های فعلی و محصولات کاملاً جدید، مانند حلقه کهکشان گسترش در زمینه ساعت‌های هوشمند، کسب‌وکار موبایل ما با معرفی مدل‌های ممتاز جدید در تلاش است تا تقاضای مصرف‌کننده را برآورده کند.

به بیان ساده، این شرکت محصولات زیادی را برای عرضه در اواخر امسال برنامه ریزی کرده است، از جمله سری گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی تب اس 10، گلکسی واچ 7 و گلکسی رینگ.

هوش مصنوعی مولد: زمین بازی جدید برای توسعه دهندگان موبایل

سرمایه گذاری مداوم سامسونگ در هوش مصنوعی تعجب آور نیست. زیرا تقریباً تمامی تولیدکنندگان تلفن همراه به این موضوع پرداخته اند. علاوه بر سامسونگ، برندهایی مانند گوگل، شیائومی، وان پلاس، اوپو و… در حال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود گوشی های خود هستند. بنابراین طبیعی است که کره ای ها بخواهند بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری کنند تا از رقبای خود عقب نمانند.

همچنین طی گزارشی دیگر متوجه شدیم که سامسونگ قصد دارد از مدل یادگیری ماشینی در سری گلکسی S25 استفاده کند Gemini Nano 2 از گوگل استفاده کنید مدل فعلی Jumna Nano ویژگی هایی مانند خلاصه کردن متن و باز کردن بخش هوشمند در Gboard را بدون اتصال به اینترنت در اختیار کاربر قرار می دهد. به همین دلیل، ما بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم گوگل و سامسونگ چه ویژگی های جدیدی را با نسخه دوم Jumna Nano معرفی خواهند کرد.

آیا از مسیری که دنیای موبایل در پیش گرفته راضی هستید؟ به نظر می رسد هوش مصنوعی متن سال های آینده در دنیای فناوری باشد.