You are currently viewing سامانه همایش – ترنجی

سامانه همایش – ترنجی


ممکن است در یک کنفرانس ویژه شرکت کرده باشید یا کنفرانس هایی را در اخبار و تلویزیون دیده باشید. این جلسات که بسیار ساده به نظر می رسند با سیستم های خاصی به نام سیستم کنفرانس مدیریت می شوند. سیستم کنفرانس شامل تجهیزات مختلفی از جمله صدا، تصویر، کابل، دوربین و … می باشد. در صورتی که نیاز به طراحی یک کنفرانس سالی با تمامی تجهیزات هوشمند ضبط و پخش جلسات دارید، با مراجعه به سایت سامانه کنفرانس از خدمات این مجموعه بهره ببرید تا کنفرانس های خود را به بهترین نحو انجام دهید.

سیستم کنفرانس چیست؟

این سامانه امکان برگزاری جلسات را به صورت کاملاً هوشمند با امکانات مختلف از جمله ذخیره مطالب جلسات، ترجمه همزمان، رای گیری و سایر امکانات را برای شرکت کنندگان در این کنفرانس ها فراهم می کند. کنفرانس سیستم یکی از ارائه دهندگان خدمات با کیفیت و پیاده سازی است که خدماتی از قبیل مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس صوتی و تصویری و نورپردازی حرفه ای را ارائه می دهد.

سیستم کنفرانس بی سیم

یکی از انواع میکروفون و سیستم کنفرانس، میکروفون بی سیم است که منبع تغذیه آن کابل نیست و ارتباط با این نوع میکروفون از طریق سیستم بی سیم امکان پذیر خواهد بود. در گذشته، سیستم کنفرانس بی سیم با اتصال مادون قرمز کار می کرد که در همه جا کار نمی کرد و میکروفون ها به درستی کار نمی کردند. با پیشرفت فناوری صوتی و تصویری، سازندگان سیستم های قوی تری ایجاد کرده اند که بر اساس باندهای 2.4، 5.2 و 5.8 مگاهرتز هستند و تداخل کمتری نسبت به سیستم های ارتباطی قبلی دارند. برای خرید سیستم کنفرانس بی سیم می توانید به وب سایت سیستم کنفرانس مراجعه کنید.

تجهیزات سالن کنفرانس

امروزه با وجود پیشرفت قابل توجهی که در زمینه تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی مشاهده می شود، نیاز به این سیستم ها و تجهیزات صوتی و تصویری برای کنفرانس ها و همایش ها و مکان هایی از این دست به یک کار بسیار تخصصی و حساس تبدیل شده است. لذا شرکت سیستم های کنفرانس با بیش از 20 سال سابقه و فعالیت درخشان آمادگی خود را جهت ارائه خدمات ویژه در این زمینه اعلام می دارد. این مجموعه مرجع تخصصی سیستم کنفرانس در ایران و آماده تجهیز از صفر تا صد اتاق کنفرانس برای شما کاربران گرامی می باشد.

تجهیزات برای یک سیستم کنفرانس از صفر تا صد

از صفر تا صد سیستم کنفرانس به معنای تمام تجهیزات لازم برای کار در اتاق کنفرانس است که برای بهینه سازی شرایط جلسه استفاده می شود. با در نظر گرفتن جلسات مهمی که در اتاق کنفرانس برگزار می شود، پویایی جلسات به سیستم کنفرانس و تجهیزات آن بستگی دارد. اولین و مهمترین گام در تجهیز سالن کنفرانس، در ادامه این قسمت، مشاوره و بازدید را برنامه ریزی می کنیم که کارشناسان مجموعه سیستم کنفرانس با دقت بالایی انجام می دهند و زیرساخت ها و تجهیزات لازم را در نظر می گیرند. در نهایت طراحی و تجهیز این سالن انجام می شود پس از این به بررسی تجهیزات مورد نیاز برای طراحی و آماده سازی یک اتاق کنفرانس و سیستم ایده آل پرداختیم.

تجهیزات لازم برای سیستم کنفرانس

برای تجهیز کامل اتاق کنفرانس و برگزاری جلسات سازنده در آن به سیستم های مختلفی نیاز است. این سیستم ها عبارتند از:

1- سیستم صوتی

یکی از کاربردهای مهم سیستم کنفرانس صوتی، بازتولید صدای افراد حاضر در جلسه و همچنین بازتولید صدای لپ تاپ و یا استفاده از منابع صوتی دیگر می باشد. میز کنفرانس رئیس و شرکت کننده، میز مربوط به رئیس کاملا مجزا بوده و دارای کارکردهای ویژه می باشد.

میز شرکت کننده میکروفون کنفرانس را به تعداد حاضرین ارائه می دهد تا بتوانند نظرات خود را بیان کنند. اگر قصد خرید میکروفون و سیستم کنفرانس را دارید با مجموعه سیستم های کنفرانس تماس بگیرید تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهند.

2- آمپلی فایر

پاور میکسر یا آمپلی فایر برای تامین ولتاژ بلندگوها، کیفیت صدای سالن و همچنین کنترل صدای موجود استفاده می شود. معمولاً تقویت کننده را می توان در سالن های کوچک استفاده کرد.

3- سخنران اتاق کنفرانس

یکی از مسائل مهم در یک جلسه، توزیع صحیح صدا در اتاق کنفرانس است. این عنصر نقش مهمی در رضایت شرکت کنندگان در جلسه دارد. محل قرارگیری بلندگوها و نوع آنها باید متناسب با محل استفاده از آنها باشد تا در هر سالن از اسپیکرهای مختلف استفاده شود.

برندهای سیستم کنفرانس

معمولا سیستم کنفرانس با توجه به برند سازنده به سه دسته سیستم کنفرانس چینی، اروپایی و ایرانی تقسیم می شود که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

  • • سیستم کنفرانس ایرانیان: هوراند، سامی، بعث، پارتی، صدا، استراحت
  • • سیستم کنفرانس چین: Restmoment، D&D، GTR، Quad، PV، Lam، Ruxton، ATP، GTS، Tendberg
  • • سیستم اروپایی: Bosch، Sennheiser، Birddynamic، Telvik، DIS، Shore، Philips

برندهای ذکر شده از معتبرترین نمونه های سیستم کنفرانس هستند که بیشترین تماس را دارند. اگر می خواهید از هزینه این تجهیزات مطلع شوید به سایت سیستم کنفرانس مراجعه کنید و از هزینه انجام این پروژه اطلاعات کافی کسب کنید.

هزینه تجهیزات اتاق کنفرانس

معمولا اتاق کنفرانس مجهز به تجهیزات مختلف با برندها و کیفیت های مختلف می باشد. با توجه به این مشکل قیمت این ابزارها متفاوت است و نمی توان هزینه پروژه تجهیز سالن کنفرانس را به صورت دقیق اعلام کرد. اینکه چه برند و کیفیتی از سیستم کنفرانس برای اتاق کنفرانس خود استفاده خواهیم کرد در تعیین قیمت آن تاثیر دارد.

شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و برای تجهیز اتاق کنفرانس خود هزینه خواهید کرد، با مشاورین سیستم کنفرانس تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. این مجموعه با بهترین مدیریت و عملکرد تمام تلاش خود را برای دستیابی به یک اتاق کنفرانس مجهز و ایده آل انجام خواهد داد.

آخرین کلمه

مجموعه سیستم های کنفرانس یک ارگان تخصصی سیستم های کنفرانس در ایران است که سال هاست با خدماتی در زمینه طراحی و اجرای اتاق جلسات فعالیت می کند و صفر تا صد پروژه از این دست را اجرا کرده است. اگر سیستم کنفرانس اتاق جلسات خود را خریداری کرده اید، می توانید به این مجموعه اعتماد کنید و بهترین تجهیزات کنفرانس را با اطمینان از کیفیت و کارایی آنها از شرکت سیستم کنفرانس خریداری کنید.