You are currently viewing ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 4 در راه است

ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 4 در راه است


ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 4 در دست توسعه است. این محصول در بین داده های IMEI دیده شده است و انتظار می رود همراه با گوشی ها عرضه شود سری 15 شیائومی معرفی شود

شیائومی واچ اس 4 تا اوایل نوامبر معرفی خواهد شد

ساعت هوشمند ساعت شیائومی S3 در سه ماهه چهارم سال گذشته همراه با سری Xiaomi 14 معرفی شد و این شرکت در حال توسعه ساعت S4 است. این ساعت هوشمند شیائومی در میان داده های IMEI ظاهر شده است. انتظار می رود این محصول از سیم کارت الکترونیکی پشتیبانی کند زیرا ساعت S3 از eSIM نیز پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S4 با شماره مدل M2424W1 در دست توسعه است. نسل قبلی این دستگاه دارای شماره ثبت M2311W1 بود. متاسفانه اطلاعات دقیقی از مشخصات این ساعت هوشمند شیائومی در دست نیست. اما می توانیم حدس هایی بزنیم.

پسندیدن گیزموچینا گزارش جدید اشاره می کند که شیائومی واچ اس 4 احتمالاً مانند نسل قبلی از سیم کارت های الکترونیکی پشتیبانی می کند. انتظار می رود این ساعت هوشمند به طور پیش فرض دارای HyperOS 2.0 باشد. هدف این نسخه جدید HyperOS ارائه تجربه ای روان تر، پیشرفته تر و کاربرپسندتر است. شیائومی هر سال نرم افزار خود را بهینه می کند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

انتظار می رود ساعت شیائومی اس 4 در کنار گوشی های پرچمدار سری شیائومی باشد 15، در ماه اکتبر (اوایل اکتبر تا اوایل نوامبر) معرفی شیائومی معمولاً ترجیح می دهد محصولات جدید خود را به صورت انبوه در رویدادهای بزرگ معرفی کند و از این رو توانسته اشتیاق و علاقه کاربران را حفظ کند. در رویداد پیش رو این غول فناوری چینی، ساعت هوشمند Watch S4 در کنار گوشی های سری 15 شیائومی توجه علاقه مندان را به خود جلب می کند.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S3 با قاب نمایشگر قابل جابجایی، HyperOS و eSim معرفی شد

نظر شما در مورد ساعت هوشمند Xiaomi Watch S4 چیست؟