You are currently viewing ساعت هوشمند جدید شیائومی با پشتیبانی از شارژر 10 واتی و باتری با ظرفیت بالا معرفی شد

ساعت هوشمند جدید شیائومی با پشتیبانی از شارژر 10 واتی و باتری با ظرفیت بالا معرفی شد


ساعت هوشمند جدید شیائومی با شماره مدل M2312W1 توسط شبکه چین (TAF) تایید شده است. تاییدیه مذکور طراحی و برخی مشخصات کلیدی این ساعت هوشمند را نشان می دهد.

ساعت هوشمند جدید شیائومی دارای باتری 586 میلی آمپر ساعتی است و از eSIM پشتیبانی می کند

Xiaomi M2312W1 شبیه به یک ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو دارای یک صفحه نمایش دایره ای و یک تاج چرخان در قاب کناری است. همانطور که توسط TAF نشان داده شده است، ویژگی برجسته این ساعت آینده شیائومی پشتیبانی از eSIM آن است. این محصول قابلیت اتصال مستقل به شبکه های موبایل را دارد و بدون نیاز به گوشی هوشمند می توانید تماس بگیرید و پیامک ارسال و دریافت کنید. این گواهی سازگاری M2312W1 با China Mobile و China Unicom (دو اپراتور اصلی چینی) را تأیید می کند.

طراحی شیائومی M2312W1

تایید شده است که این ساعت هوشمند شیائومی آینده دارد باتری 586 میلی آمپری با ظرفیت بالا من خواهم. ساعت شیائومی S3 و Watch 2 Pro به ترتیب دارای باتری های 486 و 495 میلی آمپر ساعتی هستند. واضح است که M2312W1 می تواند با یک بار شارژ عمر باتری بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

ماه گذشته، M2312W1 گواهینامه 3C را از چین دریافت کرد. این تایید نشان می دهد که ساعت هوشمند آینده شیائومی از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. همچنین افشاگر معروف Digital Chat Station نیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اطلاعات بیشتری از این ساعت هوشمند به اشتراک گذاشت.

به گفته DCS، این پوشیدنی شیائومی آینده دارای صفحه نمایش OLED، سنسور نظارت بر ضربان قلب، GPS و NFC (برای قابلیت پرداخت) خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این محصول عمر باتری طولانی است. با توجه به اینکه Xiaomi M2312W1 دارای بزرگترین باتری در بین سایر ساعت های هوشمند شیائومی در سال گذشته است، انتظار می رود عملکرد شارژ خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این محصول با سیستم عامل Surge OS خود شیائومی عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو با نمایشگر AMOLED و سیستم عامل Wear OS معرفی شد

پسندیدن گیزموچینا بیان می کند که در حال حاضر مشخص نیست که آیا M2312W1 متعلق به سری ساعت های شیائومی 3 است یا در دسته ساعت های هوشمند Watch S قرار است در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر شود.

نطر شما چی هست؟