You are currently viewing زاکانی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

زاکانی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار متن مطحی در شبکه ایکس اعلام کرد: تا پایان وقت قانونی مسابقه ماندم اما ادامه راه شهید رئیسی است. مهمتر.

وی گفت: از جلیلی و کلیباف می خواهم با هم متحد شوند و مطالبات برحق نیروهای انقلابی را بی پاسخ نگذارند و از تشکیل دولت سوم روحانی جلوگیری کنند.

زاکانی تصریح کرد: از مردم و هواداران عزیز تشکر می کنم و از انتقاد نمی ترسم.

متن بیانیه انصراف زاکانی به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

«ای کسانی که ایمان آورده اید، هر که از دین شما روی برگرداند، خداوند با قومی خواهد آمد که آنان را دوست دارند و دوست دارند، عزت او بر مؤمنان است، آنان در راه خدا جهاد می کنند و از او نمی ترسند.

«ای کسانی که ایمان آورده اید! هر کس از شما از دین خود روی برگرداند (خدا را آزار نرساند) خداوند کسانی را می آورد که آنها را دوست دارند و آنها نیز او را دوست می دارند در برابر مؤمنان متواضع و در برابر کافران استوار و نیرومند. در راه خدا می جنگند و از هیچ ملامتی نمی ترسند. این فضل خداست که به هر که بخواهد می دهد (و صلاح بداند). و فضل خدا گسترده است و خدا دانا است. (جدول 54)

مردم عزیز ایران!

اکنون که به لحظه سرنوشت ساز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم، با تمام وجودم که سرشار از عشق و علاقه به شماست، نکاتی را با شما در میان می گذارم:

همانطور که دیروز در اجتماع عظیم و صمیمی جمعی از شما در میدان امام حسین (ع) اعلام کردم و بارها گفته بودم که اگر خود را صالح ندانم، از آمدن و ماندن منع می شوم. تا آخرین ساعات و لحظات قانونی برای اعلام مواضع، سوابق و سوابق و برنامه هایم برای گره گشایی از زندگی مردم و پیشرفت کشور تلاش زیادی کردم.

در لحظه ورود به صحنه انتخابات و قبل از رای گیری صلاحیت سه گانه «علم، توانایی و سلامت» است و با نزدیک شدن به زمان انتخابات شما عزیزان شاخص مهم دیگری یعنی اینکه اضافه شده است که “فرصت رای دادن” است.

اکنون و پس از پایان تبلیغات رسمی و قانونی، بنا بر مصلحت و حکمت الهی، چهارمین ویژگی در سایر برادران جبهه انقلاب تجلی می یابد و این بار سنگین از دوش من برداشته شده است و به شرط نیت پاک. من پاداش چهار سال خدمت دریافت کرده ام. خدا را شکر می کنم و شاهدم که امروز کمترین شکی در ادامه سفر تا سحر نداشتم:

در دوش صبحگاهی غم مرا نجات دادند
در تاریکی شب به من جان دادند

هاتف روز گذشته خبر خوش این دولت را به من گفت
که با شناخت حقیقت به من صبر و ثبات داد

و چه حكومتى بالاتر از رضاى خدا، و چه شرافتى بالاتر از شكستن در برابر خدا، فروتنى در برابر مردم، و شكيبايى در برابر آزار و اذيت دشمنان، ملامت ها و سرزنش ها;

از دو کاندیدای دیگر جبهه انقلاب یعنی برادران عزیزم آقایان جلیلی و کلیباف می خواهم برای اتحاد و انسجام تلاش کنند و مطالبات نیروهای انقلابی را بی پاسخ نگذارند و از تشکیل «دولت سوم معنوی» جلوگیری کنند. و انشاءالله پس از پیروزی هر یک در راه حق قیام کنید و از حقوق مردم دفاع کنید و همکاران خود را از بین عناصر معتقد به آرمان های انقلاب و مردم پاک به دستور خود انتخاب کنید. رهبر معظم انقلاب.

همچنین از مردم عزیز تقاضا دارم که عذر این بنده کوچک را به دلیل حذف احتمالی در جریان رقابت های انتخاباتی بپذیرند و در مرحله رقابت از بین کاندیداهای انقلابی به اصلح رای دهند، همانطور که رهبری فرمودند: «و اصلح همان است که اول از همه پایه های این انقلاب و این نظام دارای ایمان قلبی و واقعی است. «علی بصیره» و «علی یقین»… و دوم اینکه کارآمد است; شب و روز نمی شناسد، به دنبال کار است، قادر به کار است. از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کنید.》

انشاءالله پس از انتصاب نهمین رئیس جمهور برنامه ها و پیشنهادهای خود را برای اداره بهتر کشور بدون هیچ چشمداشتی در اختیار ایشان قرار داده و اجرای آنها را خواستارم و برای موفقیت ایشان و سربلندی ایران عزیز از این پس دعا می کنم.

لازم است از خانواده صبورم و همچنین کلیه عوامل اجرایی و نظارتی در امر انتخابات به ویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و رسانه ها بویژه صدا و سیما، انتخابات رقیب تشکر و قدردانی نمایم. شورای اجماع به نیروهای انقلابی، علما، بزرگان و دلسوزان جبهه نیرو، انقلاب و تمامی اعضای ستادهای انتخاباتی خود را در سراسر کشور، ستادهای جبهه انقلابی انقلاب، ستادهای مردمی و همه ی اونایی که با پایین ترها یه کم لطف داشتن

از خداوند متعال بقای عمر شریف عزیزترین رهبر را تا ظهور امام زمان (عج) و سربلندی ملت شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ادامه راه را مسئلت دارم. شهید رئیسیه عزیز.

به گزارش تسنیم، سید امیرحسین قاضی زاده دیگر نامزد انتخابات نیز شب گذشته انصراف داد.

انتهای پیام/