You are currently viewing رویداد معرفی پیکسل 9 گوگل برای 23 آگوست 1403 برنامه ریزی شده است

رویداد معرفی پیکسل 9 گوگل برای 23 آگوست 1403 برنامه ریزی شده است


گوگل تصمیم گرفته خانواده گوشی های پرچمدار خود را خیلی زودتر از حد معمول معرفی کند. پرچمدار بعدی این شرکت با نام پیکسل 9 شناخته می شود. اخیراً رسماً تأیید شد که رویداد راه اندازی Google Pixel 9 برای 23 آگوست 1403 برنامه ریزی شده است.

رویداد معرفی گوگل پیکسل 9

گوگل معمولا رویداد سالانه پیکسل خود را در اواسط پاییز برگزار می کند، اما امسال همه چیز بسیار متفاوت خواهد بود. این شرکت به تازگی یک رویداد غافلگیرکننده پیکسل را برای 23 آگوست برنامه ریزی کرده است که حدود دو ماه زودتر از حد معمول است.

گوگل به طور مشخص نام هیچ دستگاهی را در دعوتنامه ذکر نکرده است، اما در دعوتنامه آمده است:

«شما به یک رویداد خصوصی Made by Google دعوت شده‌اید که در آن بهترین‌های هوش مصنوعی Google، نرم‌افزار Android و خط دستگاه‌های Pixel را به نمایش خواهیم گذاشت.»

هنوز مشخص نیست که آیا گوگل می خواهد خانواده پیکسل 9 را به عنوان پیش نمایش در این رویداد معرفی کند یا عرضه کامل محصول در اینجا انجام می شود. اما چرا می گوییم که سری پیکسل 9 در این رویداد حضور خواهند داشت؟

گوگل تیزر ویدیویی کوتاهی منتشر کرد که قاب اصلی آن را در تصویر اول مقاله مشاهده می کنید. عبارت “IXعدد رومی 9 است. انتظار داریم 3 گوشی پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و ​​پیکسل 9 پرو XL در این خانواده معرفی شوند. همچنین احتمال رونمایی از پیکسل واچ 3 وجود دارد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید گوگل به طور کامل از محصولات خود در این رویداد رونمایی خواهد کرد؟ یا فقط یک پیش نمایش خواهیم دید؟