You are currently viewing رونمایی از پلتفرم معاملاتی تمام عیار برای تجارت حرفه ای فارکس و ارز دیجیتال

رونمایی از پلتفرم معاملاتی تمام عیار برای تجارت حرفه ای فارکس و ارز دیجیتال


در حالی که بیشتر دلال آنها از پلتفرم هایی مانند Metatrader یا eToro استفاده می کنند، برخی از کارگزاران حرفه ای تر قدمی فراتر گذاشته اند و پلتفرم معاملاتی خود را ایجاد کرده اند.

در این مقاله به یکی از کامل ترین پلتفرم های معاملاتی یعنی پلتفرم انحصاری بروکر می پردازیم AITB که تمامی ویژگی های یک پلتفرم معاملاتی کامل و تمام عیار را در اختیار شما قرار دهد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی مختصری از پلتفرم متاتریدر؛ یک پلت فرم محبوب و ساده

متاتریدر بدون شک یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی است که بسیاری از کارگزاران برای ارتباط با بازارهای جهانی مانند بازار فارکس و بازار ارز دیجیتال از آن استفاده می کنند.

معرفی پلتفرم ITB Trader

دو آخرین نسخه از این پلت فرم معاملاتی یعنی. متاتریدر 4 و متاتریدر 5 به قدری شبیه به هم هستند که می توانیم عملا آنها را به عنوان یک پلتفرم در نظر بگیریم و مروری بر مزایا و معایب آنها داشته باشیم.

از مهمترین مزایای متاتریدر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسخه های مختلف مانند نسخه وب و نسخه موبایل برای دسترسی بهتر
  • ابزارهای تحلیلی متعدد برای تصمیم گیری های معاملاتی دقیق تر
  • بسیاری از کاربران در سراسر جهان که می توانند به سوالات شما پاسخ دهند

با تمام این مزایا، متاتریدر بدون معایب نیست. مهمترین معایب این پلتفرم معاملاتی به شرح زیر است:

  • این بازار دارای عمق محدودی است و دسترسی به طیف گسترده ای از تامین کنندگان نقدینگی را ندارد، که می تواند منجر به لغزش بزرگ شود.
  • نشان دهنده نقدینگی بازار نیست.
  • ویژگی های گسترده ای برای معامله گران حرفه ای ندارد و فقط دارای چند ویژگی اساسی است که اگرچه برای معامله گران تازه کار کافی است اما نمی تواند نیازهای خاص معامله گران حرفه ای را برآورده کند.

با توجه به برخی کاستی‌های پلتفرم‌های معاملات عمومی مانند متاتریدر و eToro، تعدادی از کارگزاران حرفه‌ای پلتفرم معاملاتی خود را توسعه داده‌اند که در ادامه یکی از کامل‌ترین‌ها را معرفی می‌کنند. “ITB Trader” یا پلت فرم انحصاری ITB. ما وارد شدیم.

پلتفرم انحصاری Ati TB; یک پلت فرم جامع و منحصر به فرد

ITB Trader یک پلتفرم معاملاتی بسیار کامل است که توسط بروکر ITB با هدف ارائه معاملات آسانتر و حرفه ای تر انواع ابزارهای مالی مانند جفت ارزهای فارکس و ارزهای دیجیتال توسعه یافته است. در زیر با برخی از مهم ترین ویژگی های این پلتفرم معاملاتی آشنا می شویم.

سازگار با تمامی دستگاه ها

اگر می خواهید به صورت حرفه ای در بازارهای مالی مانند بازار فارکس و بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید، به یک پلتفرم جامع نیاز دارید که نه تنها اطلاعات و ابزار لازم را در اختیار معامله گران قرار دهد، بلکه همیشه در دسترس آنها باشد. پلتفرم انحصاری ITB دارای سه نسخه دسکتاپ، وب و موبایل است و با طراحی خلاقانه و کاربرپسند، تجارت را بسیار ساده و لذت بخش می کند.

این پلتفرم معاملاتی دارای تم های مختلفی مانند تم تیره، تم روشن، معاملات معکوس و غیره است که می توانید با توجه به سلیقه خود موضوع خاصی را انتخاب کنید.

ساده سازی تحلیل تکنیکال و بنیادی برای معامله گران

پلتفرم های معاملاتی باید بیش از یک سیستم برای گزارش قیمت ها و ثبت سفارشات خرید و فروش باشند و ابزارهای تحلیل تکنیکال و داده های بنیادی را در اختیار معامله گران قرار دهند. امروزه حتی ضعیف ترین پلتفرم های معاملاتی نیز ابزارهای تحلیل تکنیکال مانند اندیکاتورها و قابلیت ترسیم خطوط روند را در اختیار معامله گران قرار می دهند و با ارائه داده های بنیادی، به معامله گران کمک می کنند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرند. بنابراین مشکل رقابت پلت فرم در این حوزه به تنوع ابزارهای فنی و پوشش داده ها و اخبار بنیادی محدود می شود.

پلت فرم معاملاتی ITB Broker مجموعه کاملی از ابزارها را در اختیار معامله گران قرار می دهد تا هر نوع تحلیل فنی و استراتژی معاملاتی را فعال کنند. علاوه بر این، ITB Trader به معامله گران اجازه می دهد تا ابزارهای مالی را با بیشترین حجم معاملات و نوسانات در بازارهای مالی نظارت کنند. علاوه بر این، اعلان های ویژه برای نمادهای مختلف مدیریت موقعیت های معاملاتی را برای معامله گران آسان تر می کند.

ارائه اخبار تحلیل بنیادی به روز و جامع

این پلتفرم معاملاتی با ارائه آخرین اخبار و اطلاعات بنیادی در مورد ابزارهای مالی مختلف، ارائه اطلاعات در مورد بزرگترین موقعیت های معاملاتی باز شده توسط بازیگران اصلی بازار و با ارائه تقویم اقتصادی کشورها با جزئیات کامل، از جمله پیش بینی های اقتصادی، ارائه می دهد برای معامله گران حرفه ای و حتی مبتدی بسیار آسان است.

تقویم اقتصادی معامله گر ITB

سرعت بالا و کمترین لغزش

گاهی اوقات حتی بهترین معامله گران به دلیل سرعت پایین اجرای سفارش شما از پلت فرم معاملاتی، ضرر ناعادلانه ای را متحمل می شوند. به این مشکل لغزش می گویند. به عنوان مثال، شما می توانید با در نظر گرفتن تمام پارامترهای اساسی و فنی یک معامله عالی انجام دهید، اما یک لغزش زیاد به شما آسیب می رساند. پلتفرم ITB Trader سفارشات شما را به سرعت با سرعتی 10 برابر بالاتر از متاتریدر 5 اجرا می کند تا از دست دادن به حداقل برسد.

مدیریت همزمان چندین حساب معاملاتی

عضویت در پلتفرم معاملاتی ITB بسیار آسان است و معامله گران می توانند انواع مختلف حساب در این بستر معاملاتی باز کنند. ITB Trader با ویژگی های زیر به شما امکان می دهد تمام حساب های خود را در یک مکان مدیریت کنید:

  • انجام کلیه فرآیندها مانند احراز هویت، تراکنش و واریز و برداشت در خود پلتفرم ITB Trader
  • دسترسی آسان به تمامی حساب ها

همچنین یکی از بزرگترین مزیت های ITB Trader در مقایسه با سایر پلتفرم های معاملاتی، تجارت کپی بسیار ساده با توجه به بودجه موجود معامله گر است.

مزایای اضافی ITB Trader

ویژگی ها و قابلیت های پلتفرم معاملاتی ITB Broker به همین جا ختم نمی شود و ویژگی هایی مانند نمایش ارزش PIP به دلار، نمایش زمان واقعی اسپرد، مارجین و پورسانت برای معاملات زنده، بستن تمام حساب ها تنها با یک کلیک و شفافیت بالاتر. در ارائه اطلاعات در مقایسه با پلتفرم معاملاتی متاتریدر، معاملات در بازارهای مالی مزایای دیگری نیز دارد، از جمله فارکس و ارز دیجیتال را برای بازرگانان آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند.

نتیجه

در این مقاله شما را با پلتفرم معاملاتی ITB Trader آشنا کرده ایم. بروکر ITB این پلتفرم تجاری اختصاصی را به منظور پوشش برخی از کاستی های پلتفرم تجاری محبوب متاتریدر توسعه داد. پلت فرم معاملاتی ITB Broker طیف گسترده ای از ویژگی ها را در اختیار معامله گران قرار می دهد که امکان تجارت آسان ابزارهای مالی مختلف، از جفت ارز گرفته تا ارزهای دیجیتال را فراهم می کند.

اگر قبلا تجربه استفاده از این پلتفرم را دارید، نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: 1 میانگین: 5)