You are currently viewing روش 300% صدرة نفت در دولت سیزدهم

روش 300% صدرة نفت در دولت سیزدهم


سیداسماعیل حسینی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، درباره میزان افزایش تجارت خارجی انرژی در حوزه نفت و گاز اظهار داشت: در حوزه نفت و گاز تجارت خارجی در حوزه نفت و گاز طی چند سال گذشته توانستیم به رشد 300 درصدی دست پیدا کنیم.

وی در رضی بیان کرد: دیلیل این کیں دیلوماسی دیلوماسی عنریگ افکی دولت در هوزی عنریگ و نگاه به همسایگان بوده است. کیشورهای بارومونی ایرانهای کرکی بازارهای درادن ک م میوگومین این بازارها را در اکتیک کینہیں

حسینی با بیان اینکه دولت سیزدهم توانست توازن خوبی بین دو دیپلماسی و میدانی برقرار کند، افزود: در دولت قبل به جای اینکه میدان را در خدمت دیپلماسی بگذاریم، یک دوگانگی ایجاد شد و یک تعامل مصنوعی بین دو مولفه دیپلماسی و میدانی ایجاد شد که دولماسی فیکلی بودم در هلی ک در دولت شهید ریسی بین دیلوماسی و کیدان هم افزایی شد و آن رسلسی به دائن تجاری کاری عنریسی در حوزی نفت و غاز کومک کرد.

یکی از اعضای هیات علمی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز افزود: چند سال پیش با افزایش ۲۷۵ درصدی درآمد ارزی حاصل از فروش نفت خام و مایعات گازی مواجه بودیم که حاصل توسعه تجارت انرژی در این دولت».

حسيني گفت : با جودة آن بازراحي ترجاز عنريگ كون با يك كيں كه به خود 100 درصد مي گويم .

یکی از اعضای هیات علمی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز با بیان اینکه در این سال ها عدم سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت های انرژی باعث شد در چرخه تولید، انتقال، صادرات و انرژی عقب بمانیم. .. تجراد عنری کریکی در حوزی نفت و غاز مستد شد کلیہ نفت و‌مـانات گزی هویل روی دریا ب ان دیلوماسی energi سافر و به فروش براشت.

پایان پیام/