سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایرانزمین در پیامی به مناسبت 7 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی این روز را به خانواده بزرگ روابط عمومی، ارتباطات و رسانه تبریک گفت.
روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است و انگیزه، تعامل، هوشیاری، ایده پردازی و تعهد سازمانی از ویژگی های اصلی فعالان روابط عمومی است.
طیف فعالیتها در این زمینه بسیار گسترده و بیپایان است و تنها افراد متخصص، خلاق و با انگیزه میتوانند با ارائه ایدههای جدید و هوشمندانه در این زمینه موفق و برنده باشند.
شفاف سازی و آگاهی از فعالیت های سازمان، معرفی دقیق محصولات، تولید محتوا با رویکرد هدفمند به رشد و تعالی سازمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان از اولویت های اصلی روابط عمومی خلاق و پیشرو است.
امروزه با گسترش رقابت بین برندهای مختلف در بازار، نیاز و ضرورت روابط عمومی بیش از پیش احساس می شود و این امر مستلزم ترسیم نقشه راه و استراتژی دقیق از روابط عمومی است تا سازمان را به مقصد برساند.
روابط عمومی هوشمند و داده محور عامل موثری در برقراری ارتباط با جامعه هدف است، چه با ابزارهایی که امروزه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات وجود دارد، روابط عمومی هوشمند و داده محور در معرفی سازمانی نقش موثری دارد. برند، درک نیازهای مشتری، نحوه ارائه خدمات و محصولات در نهایت، سازمان پیشرفت خواهد کرد.
با تلاش فعالان عرصه ارتباطات و اصحاب رسانه امروز، روابط عمومی جایگاه اصلی خود را در سازمان پیدا کرده است و بدون شک با تربیت نیروهای مستعد، با انگیزه و خلاق، در سال های آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه ارتباطات خواهیم بود. و روابط عمومی
آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید