You are currently viewing روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است

روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است


سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایرانزمین در پیامی به مناسبت 7 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی این روز را به خانواده بزرگ روابط عمومی، ارتباطات و رسانه تبریک گفت.

روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است و انگیزه، تعامل، هوشیاری، ایده پردازی و تعهد سازمانی از ویژگی های اصلی فعالان روابط عمومی است.

طیف فعالیت‌ها در این زمینه بسیار گسترده و بی‌پایان است و تنها افراد متخصص، خلاق و با انگیزه می‌توانند با ارائه ایده‌های جدید و هوشمندانه در این زمینه موفق و برنده باشند.

شفاف سازی و آگاهی از فعالیت های سازمان، معرفی دقیق محصولات، تولید محتوا با رویکرد هدفمند به رشد و تعالی سازمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان از اولویت های اصلی روابط عمومی خلاق و پیشرو است.

امروزه با گسترش رقابت بین برندهای مختلف در بازار، نیاز و ضرورت روابط عمومی بیش از پیش احساس می شود و این امر مستلزم ترسیم نقشه راه و استراتژی دقیق از روابط عمومی است تا سازمان را به مقصد برساند.

روابط عمومی هوشمند و داده محور عامل موثری در برقراری ارتباط با جامعه هدف است، چه با ابزارهایی که امروزه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات وجود دارد، روابط عمومی هوشمند و داده محور در معرفی سازمانی نقش موثری دارد. برند، درک نیازهای مشتری، نحوه ارائه خدمات و محصولات در نهایت، سازمان پیشرفت خواهد کرد.

با تلاش فعالان عرصه ارتباطات و اصحاب رسانه امروز، روابط عمومی جایگاه اصلی خود را در سازمان پیدا کرده است و بدون شک با تربیت نیروهای مستعد، با انگیزه و خلاق، در سال های آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه ارتباطات خواهیم بود. و روابط عمومی

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)