You are currently viewing رهپیک: تعداد شرکت کنندگان در انتخابات خوب است

رهپیک: تعداد شرکت کنندگان در انتخابات خوب است


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، سیامک رهپیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان پس از شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه 17 تیرماه در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان گفت: انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما انتخابات مهمی است، او از اختیارات قابل توجهی برخوردار است و قطعاً انتخاب رئیس جمهور و فردی که دارای ویژگی های لازم برای اداره کشور باشد و از این اختیارات قانونی برای منافع کشور استفاده کند، مهم و ضروری است.

و افزود: بنابراین امروز که روز انتخاب رئیس جمهور است، روز بسیار مهمی است. انشاالله همه مردم شریف ایران در این انتخابات شرکت کنند و سهم خود را در تعیین سرنوشت و اداره کشور ایفا کنند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا مشارکت خوبی برای کشور ایجاد کنند و فرد شایسته را نیز انتخاب کنند که هر دو بر اساس فرمایشات رهبری مهم است. می توان آن را انجام داد و مردم می توانند آن را انجام دهند.

رهپیک بیان کرد: بر اساس آمار تعداد افرادی که از صبح در انتخابات شرکت کرده اند خوب است و امیدواریم تا پایان زمان مردم با انگیزه و پرشور در این انتخابات شرکت کنند. اصحاب رسانه و رسانه در این امر نقش دارند و اجازه می دهند نقش خود را ایفا کنند و در ایجاد شور، انگیزه، دعوت و تبلیغ موفق شوند.

انتهای پیام/