You are currently viewing رندرهای Google Pixel Watch 3 طراحی این ساعت هوشمند را نشان می دهد

رندرهای Google Pixel Watch 3 طراحی این ساعت هوشمند را نشان می دهد


پیکسل واچ 3، ساعت هوشمند آینده گوگل است که در ماه اکتبر (اوایل پاییز) در کنار سری پیکسل 9 رونمایی خواهد شد طراحی پیکسل 9 ما بودیم. اکنون، رندرهای باکیفیتی از پیکسل واچ 3 به بیرون درز کرده است که طراحی ساعت هوشمند را به طور کامل از همه زوایا نشان می دهد.

طراحی گوگل پیکسل واچ 3 شبیه به نسل قبلی خواهد بود

طبق رندرهای فاش شده، طراحی پیکسل واچ 3 شبیه به نسل قبلی خواهد بود. بنابراین هنگام خرید Pixel Watch 3 همچنان همان صفحه‌نمایش بدون حاشیه گرد با تاج چرخان را دریافت می‌کنید. این ساعت هوشمند آینده گوگل، مانند نسل قبلی، دارای یک صفحه نمایش 1.2 اینچی خواهد بود. انتظار می رود این محصول به طور پیش فرض به دست خریداران دارای سیستم عامل Wear OS برسد. تصویری از Pixel Watch 3 دستگاه را به رنگ مشکی نشان می دهد. البته انتظار داریم این محصول پس از عرضه در رنگ های بیشتری عرضه شود.

رندر Pixel Watch 3

بر اساس منبع اطلاعاتی معروف OnLeaks، پیکسل واچ 3 کمی ضخیم تر از آن است پیکسل واچ 2 خواهد بود. دلیل این ضخامت بیشتر احتمالاً استفاده از باتری قدرتمندتر در نسل بعدی ساعت های هوشمند گوگل است. Pixel Watch 3 اخیراً در وب‌سایت‌های Dekra و Safety Korea دیده شده است. داده‌های این دو وب‌سایت نشان می‌دهد که ساعت هوشمند مذکور دارای است باتری 307 میلی آمپری خواهد بود. این باتری کمی بزرگتر از باتری مورد استفاده در Pixel Watch 2 (304 میلی آمپر ساعت) است.

ابعاد پیکسل واچ 3 نیز مشخص شده است. برای مقایسه، پیکسل واچ 2 دارای ابعاد 41 در 41 در 12.3 میلی متر است.

رندر Pixel Watch 3

هم گفته می شود این بار پیکسل واچ 3 در دو اندازه مختلف عرضه می شود. ساعت 2 در اندازه 41 میلی متری عرضه می شود. بنابراین ممکن است یک مدل بزرگتر به نام Pixel Watch 3 Pro وجود داشته باشد. در حالی که هیچ تغییری در طراحی وجود ندارد، احتمالاً شاهد ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری پیکسل واچ 3 خواهیم بود.

گوگل پیکسل واچ 2 با تراشه UWB و عمر باتری بهتر به طور رسمی رونمایی شد

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند آینده گوگل چیست؟