You are currently viewing رندرهای موتورولا G85 5G طراحی این گوشی را نشان می دهد

رندرهای موتورولا G85 5G طراحی این گوشی را نشان می دهد


تجسم ها Motorola Moto G85 5G این گوشی هوشمند قرار است اواخر امسال معرفی شود. در سپتامبر 2023 شاهد افتتاحیه باشید موتورولا G84 5G ما بودیم.

Motorola Moto G85 5G دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است

به بیرون درز اطلاعات مختلف از موتورولا G85 نشان می دهد که زمان زیادی تا رونمایی از این دستگاه باقی نمانده است. البته هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این گوشی هوشمند وجود ندارد. رندرهایی از Motorola Moto G85 5G به بیرون درز کرده است که طراحی این گوشی را نشان می دهد. قیمت این محصول اخیرا در لیست فروشگاه مشاهده شده است.

طراحی موتورولا G85 5G

در تصاویر منتشر شده نسخه آبی موتو جی 85 5G را مشاهده می کنید. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می شود. نوشته های روی جزیره دوربین نشان می دهد که برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند، الف سنسور 50 مگاپیکسلی همچنین تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) را در ذهن دارد. طراحی ماژول دوربین این دستگاه با نسل قبل کمی متفاوت است. دو لنز دوربین در دو برش دایره ای قرار گرفته اند. یک فلاش LED بیضی شکل نیز در پایین ماژول دوربین دیده می شود.

لبه پایین قاب موتورولا G85 5G

رندر Motorola Moto G85 5G

طبق رندرهای منتشر شده، موتورولا G85 5G دارای قاب پشتی با روکش مات و بافت است. در لبه سمت راست قاب، دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار دارند. لبه پایینی یک پورت USB Type-C، یک اسلات سیم کارت، یک میکروفون اصلی و یک خروجی بلندگو را نشان می دهد. این گوشی هوشمند آینده موتورولا دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود. حاشیه های اطراف صفحه نمایش کوچک هستند و از هر طرف یکسان به نظر می رسند. موتورولا G84 5G صفحه‌نمایش تخت با حاشیه‌های کمی ضخیم‌تر داشت. دوربین سلفی موتورولا G85 5G در یک سوراخ پانچ در مرکز بالای نمایشگر دیده می شود.

گوشی موتورولا G85 5G از تراشه اسنپدراگون 4 نسل 3 استفاده می کند

اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند آینده موتورولا وجود ندارد. بر اساس این گزارش منبع، این دستگاه اخیراً با نام رمز “malmo” در بین بنچمارک های Geekench مشاهده شد. یک تراشه انتظار می رود اسنپدراگون 4 نسل 3 مسئولیت تامین توان پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده بگیرد. این تراشه هنوز معرفی نشده است. انتظار می رود موتورولا G85 به طور پیش فرض با اندروید 14 وارد بازار شود. این دستگاه احتمالا دارای 8 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 619 است.

قیمت موتورولا Moto G85 در بازار اروپا مشخص شد

نظر شما در مورد طراحی این گوشی هوشمند آینده موتورولا چیست؟