You are currently viewing رای گیری هیچ شعبه ای در خارج از کشور هنوز به پایان رسیده است

رای گیری هیچ شعبه ای در خارج از کشور هنوز به پایان رسیده است


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: روند انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح و پس از ابلاغ وزارت کشور در روزهای هفتم و هشتم آغاز شد. ، اسامی و شماره نامزدهای ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا در سراسر کشور توزیع می شود.

وی افزود: بر اساس این ابلاغیه 19 نفر با شناسنامه و کارت ملی می توانند در انتخابات شرکت کنند و کسانی که شناسنامه قدیمی دارند با کد ملی به پای صندوق های رای مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس ابلاغیه 16 بر اساس ماده 10 هرگونه تصویربرداری از آرای انتخابات ممنوع است. همچنین بر اساس اطلاعیه 17 به اطلاع نمایندگان کاندیداها در بخش‌ها می‌رساند، هرگونه تبلیغات و مطبوعات برای هیچ یک از کاندیداها ممنوع است و در صورت مشاهده از بند اخراج خواهند شد.

اسلامی تصریح کرد: 58 هزار و 400 شعبه در سراسر کشور مشغول جمع آوری آرای هموطنان عزیز هستند و متولدین 17 تیرماه 1394 می توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی تاکید کرد: شعب برون مرزی با توجه به ساعت هر منطقه شروع به کار کرده است و هنوز زمان رای گیری هیچ شعبه برون مرزی به پایان نرسیده و رای گیری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/